Hautausmaan kesätyöntekijän palkka? Tietääkö kukaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jos sulla on puistopuutarhurin ammattitutkinto niin nipin napin on 15ooe /kk pelkkänä kesätyöläisenä useat kunnat ja kaupungit maksaa vain harjoittelijan tuntipalkan, eli se on tällä alalla 6-7,50e /h
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jankku77:
jos sulla on puistopuutarhurin ammattitutkinto niin nipin napin on 15ooe /kk pelkkänä kesätyöläisenä useat kunnat ja kaupungit maksaa vain harjoittelijan tuntipalkan, eli se on tällä alalla 6-7,50e /h
Tuota 7-8e ite veikkailin ja tuo 6e kuulostaa kyllä aika pahalta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jankku77:
jos sulla on puistopuutarhurin ammattitutkinto niin nipin napin on 15ooe /kk pelkkänä kesätyöläisenä useat kunnat ja kaupungit maksaa vain harjoittelijan tuntipalkan, eli se on tällä alalla 6-7,50e /h
Tuota 7-8e ite veikkailin ja tuo 6e kuulostaa kyllä aika pahalta :/

Mä oon ammatiltani puistopuutarhuri ja tehnyt myös noita sijaisuuksia, meillä vaan vaikka on ammattitutkinto, myös seurakunnalla uudet joutuu aina aloittamaan tuosta rapiasta 6e /h kunnes koeajan jälkeen se nousee tuosta harjoittelijan minimistä huimaan reiluun 7e

Kannattaa tutustua alan tessiin, tällä alalla ei rikastumaan ainakaan kunnallisella puolella pääse :( ja lisäksi ala on täysin sidottu sesonki aikoihin, ite opiskelen nyt viherrakennusta lisäksi joka jeesaisi sitten myös talvenajan yli.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Jankku77:
jos sulla on puistopuutarhurin ammattitutkinto niin nipin napin on 15ooe /kk pelkkänä kesätyöläisenä useat kunnat ja kaupungit maksaa vain harjoittelijan tuntipalkan, eli se on tällä alalla 6-7,50e /h
Jestas! Meidän yksi puutarhuriopiskelija menee kesäksi harjoittelemaan seurakunnalle ja saa melkein 10 euroa tunti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jankku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jankku77:
jos sulla on puistopuutarhurin ammattitutkinto niin nipin napin on 15ooe /kk pelkkänä kesätyöläisenä useat kunnat ja kaupungit maksaa vain harjoittelijan tuntipalkan, eli se on tällä alalla 6-7,50e /h
Tuota 7-8e ite veikkailin ja tuo 6e kuulostaa kyllä aika pahalta :/

Mä oon ammatiltani puistopuutarhuri ja tehnyt myös noita sijaisuuksia, meillä vaan vaikka on ammattitutkinto, myös seurakunnalla uudet joutuu aina aloittamaan tuosta rapiasta 6e /h kunnes koeajan jälkeen se nousee tuosta harjoittelijan minimistä huimaan reiluun 7e

Kannattaa tutustua alan tessiin, tällä alalla ei rikastumaan ainakaan kunnallisella puolella pääse :( ja lisäksi ala on täysin sidottu sesonki aikoihin, ite opiskelen nyt viherrakennusta lisäksi joka jeesaisi sitten myös talvenajan yli.
Mä en oikein saanu mitään tolkkua tes:sta :/. Tosi hankala löytää selvällä suomen kielellä esim. palkoista tai sit vaan en osaa etsiä netistä. Olisko sulla linkkiä? Mä oon puol vuotta hakenu töitä ja hain hautausmaan kesätyöntekijän paikkaa eli oon ihan keltanokka.
 
mä ite meen malmin hautasumaalle töihin ja ne tarjoo sieltä lähtöpalkaksi pikkasen päälle 8e.matalin oli 7,60e mutta obat nostaneet sitä vähän,niin mulle sanoivat.
ja kun vein työtodistuksen niin se saattaa vielä tuosta nousta.
ei ole tutkintoa tai muutakaan mulla.
 

Yhteistyössä