Hakutulokset

  1. A

    Neljäs nyytti vain haaveissa..ko?

    Olemme miehen kanssa moneen kertaan käyneet keskustelua neljännestä lapsesta. Mies ei todellakaan halua yhtään enää...tänään viimeksi sano, että mun pitää vaihtaa miestä jos vielä lapsia haluan. Onko kenelläkään ollut samanlaista "aluksi" mut pitkällä suostuttelulla mies halunnutkin sitte...
  2. A

    Nelosta odottavat!

    Kysymyksiä teille (itse kuumeilen kovasti nelosta, mies ei)... elikkä tuleeko teillä suuriakin muutoksia vauvan myötä, pitääkö vaihtaa autoa jne? Itse todellakin kovasti haaveilen ja mietin pitääkö muuttaa ja auto vaihtaa jne..omaa jaksamista ja sellasta. Mun "pienet" ovat syntyneet -00,-02...
  3. A

    Auttakee!

    Meil on jo kolme lasta -00,-02 sekä -06 syntyneet. Nyt mulle tullut kaikkien aikojen vauvakuume, koskaan ole ollu näin voimakasta.. Mut mies ei ollenkaan halua, ois halunnu kolmattakaan, mut oli vahinko :| Olen kyllä ihan aikojen alussa jo ilmottanu et minä haluan neljä lasta ja mies ilmotti...
  4. A

    Kalle krokon ohjeet

    Olisko kellään heittää mua kalle kroko-pelin ohjeilla? ostin pelin kirpparilta ja ohjeet puuttuvat....
  5. A

    Kalle Krokon ohjeet

    Ostin lapsille kalle krokon pelin kirpparilta....peli vaikuttaa tosi kivalta mut ohjeet puuttuu :( Oisko kellään? :hug:
  6. A

    Meduusa!

    Yritin laittaa sulle y-viestiä, mutta ilmottaa et sulla viestit täynnä ;) Joko sinuun otettu yhteyttä? Minä voin myös itse tulla käymään esittelemässä/kertomassa jos haluat? Terkuin: Anselmiina2 =)
  7. A

    Jälleenmyyjäksi?!

    Kiinnostaisko sinua tehdä työtä ilman kellonaikoja, paikkakuntarajoja ja vaikkapa kotona? Aloitukseen tarvitaan vain pieni summa rahaa (kaikki tuotteita, ei paperipinoja) sekä iloista ja avointa mieltä =) Yrityksen nimeä en saa mainita, mutta vakavaraisesta yrityksestä on kysymys sekä...
  8. A

    Punkki"karkoite" joka sopii myös ihmisille!

    Onko kukaan kuullut koskaan neemistä? Neem on trooppinen puu, jonka uutteita käytetään loisia, kuten punkkeja, täitä ja kirppuja vastaan. Suojaa kesällä myös kiusallisilta hyttysiltä. Suosittelenkin siis kaikille tätä kyseistä ainetta sisältävää tuotetta ostamaan. Itse toimin erään yrityksen...
  9. A

    Apukeinoja sairauksiin..

    Olen täälä palstalla melko ahkerasti antanut porukalle vinkkiä sairauksien helpottamiseen aloe vera tuotteista. Joten ajattelinkin ihan tällein uuden keskustelun aloittaa, ettei tartte mennä joka juttua häiriköimään :whistle: Tiedän, että tällä on kannattajia sekä vastustajia, mutta varsinkin...
  10. A

    Aloe vera- tuotteet

    Olen itse jälleenmyyjänä yrityksessä, joka mm. valmistaa paljon puhuttuja aloe vera tuotteita (juoma, voiteet yms). Esim. juoman muutamia käyttökokemuksia: -ihottumat parantuneet -huuliherpekset loppuneet -alentaa verenpainetta, kolesterolia sekä verensokeria -närästykseen -vatsavaivoihin...
  11. A

    Auttamiskeino...

    Ajattelin, että josko sitä kirjottas oman "jutun", ettei tartte samasta asiasta käydä melkein jokaisen keskustelussa kommentoimassa. Eli todellakin suosittelen kaikille aloe vera tuotteiden kokeilua! =) Meillä auttanut lapsella ummetukseen, ihottumaan, sairastumis alttiuteen... Itsellä ei...
  12. A

    Vinkkejä 4 vuotiaalle

    Nyt tarttettas todella hyviä vinkkejä 4-vuotiaan tytön siivous intoon.... Innokas leikkiin ja levittään mut heti ku tulee siivouksen aika, poistuu takavasemmalle :o Pistää 6v isoveljen :o siivoomaan tai sit antaa mun kantaa lelut pois.... jätesäkillinen on jo kannettu varastoon. Vaikka menis...

Yhteistyössä