Hakutulokset

1. T

11/08 masunkasvattajien murut *kesäkuussa*

Heihoi ja hyvää iltaa! Meilläkin hampaita tuloillaan, nyt jo kolme ylhäällä pilkottaa ja yks vielä ikenen alla pullottamassa. Aika itkua ollut välillä ja suppoa oon antanut. Hauska oli Amelie kun ekan (hänen elämänsä ensimmäisen ) supon laitoin, kirjaa lueskeli, ja kun suppo pyllyyn vilahti...
  2. T

Kuunkulta :hug: ja voimia!!! Ei voi kuvitella kuinka pahalta tuo tuntuu.. :( Ja Hopekaislalle myös :hug: ja toivon että saat rauhassa ajatella ja tehdä päätöksen (suuntaan tai toiseen) joka tekee sinut/teidät onnelliseksi :flower: Oli jotain kirjoteltavaa, mutta nyt pää tyhjeni, kun...
  3. T

Onnea Sanselle :flower: Juhannukseksi tullaan Suomeen ja lähemmin Turkuun!! Jipii, reilu kuukausi lomalla, mies tulee kyllä aiemmin takasin, mutta jään lapsen kanssa, ja tuun sitten äiti matkakaverina kotiin. Vähän jännittää tuo matkustaminen, joulu-uusvuos välillä Amelie kyllä jo kolmesti...
  4. T

Huomenta! Tuosta kananmunasta: Se on tosi allergisoivaa, täällä ei suositella ekana vuonna ollenkaan. Eli ei siitä itsestään välttämättä tule oireita, mutta myöhemmin saattaa tulla muuta allergiaa helpommin. Sama juttu kalan kanssa, sitä me ei saada antaa vasta kun talvella. Mieki oon...
  5. T

Heips! Nopsaan vaan kommentoin tuota loma-asiaa: Hoitovapaalta ei kerry lomapäiviä, mutta lomasta kertyy vielä uusia lomapäiviä(ensi vuodelle). Minun piti ottaa loma heti äippäloman päälle, koska jään niin pitkälle hoitovapaalle. Ja lomasta siis kertyi vielä uutta lomaa 16 päivää, ja sen pidän...
  6. T

11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

Kiva kun kommentoitte syömättömyysasiaaa. On se äidinmaito tosiaan ihme tavaraa!! Mutta itelläni vain vähän huolettaa kun koetan samalla siirtyä pois tissistä korvikkeen puolelle, että onko se sitten suht samaa tavaraa.. Dara: Mulla ollu samallai tuo luonnollinen tukan väri, eli vauvana musta...
  7. T

Sanse: heheh, hyvin lähti käyntiin tämä kalluppi :laugh:
  8. T

:attn: oon oppinut että kirjoitan vaan tämmösiä pätkiä, kun monesti on tekstit hävinny. Anteeksi jos jotain hermostuttaa tämmönen yksinpuhelu :saint:
  9. T

Ja kun nyt kirjotan niin kysyn vielä teiltä saksanmaalla asuvilta, että ette jompikumpi satu asumaan jossain etelärajan tuntumassa??? me ku asutaan ihan Sveitsin pohjoisosassa, lähellä saksan rajaa..
  10. T

Maotao: tuli tuosta hirssistä mieleen, se on kuulemma vähän sama kuin syöttäis luumua, eli saattaa tulla vatkulimpaa kakkaa.
  11. T

Nyt tulee vähän turhiskyselyä, mutta useat on värjailleet tukkaa, niin pakko kysyä (mulla ei muuta tekemistä, kun mies hoitaa tänään tuon kokkauspuolen) Ootko blondi vai punapää vai tumma?? Anteeks jo etukäteen tämmonen turhake :p ja siis mie oon tummablondi, joka haaveilee taas...
  12. T

Pitää vielä sanoa tästä viikosta, että ruuan suhteen ei oo menny niin putkeen. Amelie ei oo suostunu syömään juuri mitään, yhtenä päivänä upposi hedelmäpurkki, ja toisena puoli lautasellista vasikka-riisi-kasvismössöä, mutta muuten on menty vaan maidolla. Saattoi olla alkuviikosta se helle...
  13. T

Heips! Meidän tytteli nosti tänään mahan lattiasta, ja notkui siinä polvien ja käsien varassa, kohta lähtee konttaamaan :D ja naurua pitää hekottaa aina kun sängystä haen hänet herättyään. Tällä viikolla oon ollu jotenkin iloisempi ja jaksavampi, mukava vaihe meneillään tytön kanssa...
  14. T

Merkkailen vaan, paitti että Maikille iiiiiiiso halaus :hug:
  15. T

Galluppiin: meillä vielä kaukalo käytössä, varmaan jonkin aikaa, Piiperö(6,5kk) vasta 7,4 kiloa ja 67senttiä) eikä oo ollu puhetta mitä hankitaan. Kaukalokin saatiin anopilta ja appiukolta lahjaksi, eli ei ite valittu. Kuunkulta: Blue1 ei anna viedä kaukaloa koneesen. Finnairilla sen sai...
  16. T

Maotao sai minutkin nauramaan, kaks isoa palloa tarjolla :laugh: Ihana rauhallinen hetki, Piiperö meni nukkuun ja mie sain syötyä salaatin ja ison palan suklaakääretorttua(koululaiset möivät ostarilla), nam! Ostin viime viikolla alesta espressokoneen, oli niin edullinen (jotain alle 60...
  17. T

no, huomenna vähä viilenee ja satelee B)
  18. T

säästä vielä, katoin mittaria, +34 varjossa! Piti oikein tarkistaa netistä voiko olla totta ja olipa tuo. On kuin saunassa istuis paitti että puuttuu löylyt ja se nautinto.. Onneks sisällä on viileähköä.
  19. T

Joo, siis en tarkoittanut hymynaamaa tuohon hammasjuttuun..
  20. T

maikki ja muut, kiva kuulla nuita hammashoitaja kuulumisia! Oon ite niin huolissaan, ettei minun huonot hampaat periydy lapselle, ja siitä että osaisin oikein niitä hoitaa. Tuota mietin juuri viikonloppuna, että päteekö vauvan kanssa sama kuin aikuisilla, että vain 5-6 kertaa jotain suuhun...

Yhteistyössä