Hakutulokset

  1. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moikka, kyllä täällä vielä ollaan ja sinnitellään vaikkakin taas tuli tänään mähkittyä oikein olan takaa. Painoa lähtenyt 5 kg ja kroppa on timmimpi, mutta jäipä tavoitepaino haaveeksi. Palstailu on jäänyt, mutta en ole kyllä ehtinyt istumaaan koneen ääressä muutenkaan, sen verran on ollut...
  2. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    paino jumahti täysin 79 ja menin ja sorruin ravinto lisään ( 30 days) saa nähdä onko apua, mutta jos edes henkisenä tukena. Herkku lakko lipsunut ja ehkä annos kootkin aavistuksen taas kasvaneet. Voi miks ruoka on niin hyvää! Urheilla sentään olen jaksanut 4 * viikko. Nyt vaan opiskelut vie...
  3. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Sallina85 juon vettä sellaisen 1,5 litraa eli enemmänkin voisin juoda. Minulla on hormoonikierukka ja ei kuukautisia siksi en osaa yhdistää turvotusta kiertoon kun sellaisesta ei ole merkkejä. Kävin taas energy netissä laskee kalorit ja taas jäin 800 kcal vähemmän kuin suositus mutta rasva...
  4. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Kiitos Sallina85 tsempistä! Jumpata olen jaksanut joka ilta, mutta juustoa en ole vielä saanut karsittua minimiin, no ehkä mä yritän luopua siitä, vaikka olisihan se hyvä kalsiumin lähde! Vaaka vaan ed sitkeästi samoissa :/ Turvotusta on kyllä vatsassa melkoisesti, olo on kuin...
  5. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85 Isosti onnea liian isoista vaatteista :D Mä oon ollu suoer ahkera treenin suhteen, joka ilta kunnon hiki treenit, olen tainnu jääd vähän koukkuun. Eikä o ollenkaan huono homma :) Mut vaaka jumi ihan tyystin n 200 g lähteny viikossa, aikas masentavaa. No täytyy troivoa että...
  6. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Voi että kun 2 ekalla viikolla paino tippui helposti nyt 3 viikko ja vaaka sitkeästi samoissa koko viikon :( Ma oli zumba ja eilen ja tänään puolen tunnin puntti ja jalkakyykky treenit tahdillahiki virtaa, luulis et jotain tapahtuis kun kaikki herkut on pois ja annos kokokin pysynyt 3 dl ja...
  7. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täällä taas... viikonloppu meni hiihtäessä ja herkutellessa :( mutta onneksi aamulla paino oli sama kun minilomalle lähtiessä. Tällä hetkellä pahin vaiva tuntuu olevan urheilu ajan puute, tänää jäi zumba väliin ja huominenkin menee potilaan kanssa pötkötellessä, kuopuksella kitarisan poisto ja...
  8. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    lomalta palailtu kotiin ja ilokseni vaaka näytti samat kun lähtiessä. Herkkuja kyllä söin mutta annoskoot pidin aisoissa ja jee se toimii! Tänään sitten sorruin leippomaan ( reissusta uusia reseptejä) ja söin 3 kinkkujuustokieppiä , kun piti vain 1 tyytyä. No onneksi liikunta plussan puolella...
  9. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Olihan päivä, töissä oli ruokana ranskalaisia ja nakkeja sekä thank god salaattia. Olen ollut töissä ko. firmassa ja 3 v ja kerran on vapun aikaan aiemmin ollu ko. ruokaa. Että kuinkas sattuikin mun aloitus viikolle tuota :( No desin söin ja salaattia sit loppu annos. Illalla vielä oli muulla...
  10. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Eka päivä meni loistavasti, intoa puhkuen ja ystäville projiktista hihkuen.Nälkäkään ei ole ollut yhtään! Asian julkiseksi tekeminenkin kannustaa, ei kehtaa jättää tekemättä :) Mies oli ihana ja lupas tsempata ja lupas jumppa seuraa;) tosin piti 7 kilon tavoitetta melko pienenä, muisteli mun...
  11. S

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täällä olisi yksi joka tahtoisi joukkoon mukaan. Syksystä asti suunnitellut painonpudotusta mutta jäänyt aina ekaan viikkoon :( Painoa 82 ja pituutta 165. Viimeksi 2 vuotta sitten vaaka näytti 72 ja sinne tarttis taas päästä ja mikä vaikeinta saada se siellä pysymään.Tuolloin pudotin samoista...
  12. S

    Paras hampurilainen? :)

    hesen kana
  13. S

    mistä voi ostaa tähti kuosisia sisustus tyynyjä yms.

    mä oon pitkään niistä haaveillu ja odottanut että into menisi ohi, mutta kun ei mene niin kai niitä täytyy kotiin saada ;)
  14. S

    mitä abc palikat on englanniks

    eli tarkoitan puisia (muovisia) kirjainpalikoita, ku ei ittellä nyt "leikkaa" ollenkaan...
  15. S

    Jalkoja särkee, enteileeköhän tautia?

    pistä villasukat jalkaan ja veilä lämmin kaurapusii perään :) toivotaan et olet vaan kylmettänyt ne...
  16. S

    Onks tääl naisia joilla olleet aina epäsäännölliset ja kivuliaat kuukautiset???

    ei ole kai vaikuttanut, minulla kyllä jo hormoonikierukka(kipujen takia) ennen ekaa raskautta.
  17. S

    Ärsyttävää, kun huulet rohtuu tosi pahasti aina pakkasilla :(

    kysäsen nyt ku meillä samaa ongelmaa pojalla, että mikä se on se paras huulirasva, meill on käytössä apteekin eucerin, ja jotenki en tykkää. tietäääkö joku olisiko joku sellainen huulirasva mis ei olisi niitä ihoakuivattavia mineraaliöljyjä?
  18. S

    Mistä löytdän kivoja rottinkikoreja?

    netanttila
  19. S

    Mikä turvaistuin kaukalon jälkeen?

    meillä gracon cosmic koska sen voi asentaa selkä molempiin suuntiin ja siinä lapsi istuu melko korkealla ts. näkee ulos, joten lapsi nauttii matkustamisesta enemmän kun saa katsella maisemia yms. Tärkeää meille on myös hyvä pään tuki sillä matkustamme pitkiä matkoja ja kun lapsi nukahtaa ...
  20. S

    ovatko joululahjat teille tärkeitä?

    minä Rakastan lahjojen antamista!

Yhteistyössä