ovatko joululahjat teille tärkeitä?

  • Viestiketjun aloittaja tunnelma perheen yhdessäolo tärkein
  • Ensimmäinen viesti
tunnelma perheen yhdessäolo tärkein
minulle itselleni ei ole, lapsille tietty muutama paketti laitetaan. lapset alkavat olla jo niin isoja että se päällimmäinen joulussa ei ole lahjat. osa lapsista aikuisia joita muistetaan vain yhdellä lahjalla, yleensä jollain 30-50 euron lahjakortilla.
 
x
Tunnelma, koristeet, ruoka, sukulaisten tapaaminen, vanhat traditiot, kuusi jne. kaikki jouluun kuuluva on mulle tärkeää. Lahjatkin siihen kuuluvat, ja minusta on kivaa ilahduttaa toisia. Ei mitään pakettivuorta, vaan jotain pientä, tarkkaan mietittyä ja saajalle mieluista ja tarpeellista. Omille lapsille 2 lahjaa/pää.
 
Onhan ne, ei tärkeintä mutta tärkeitä. Rakastan muistaa muita ja varsinkin omalle perheelle tarkkaan valitut ja harkitut lahjat ovat ihania, on niin ihana nähdä lasten ja miehen ilo :D .

Sukua tosin jo sen verran että täytyy aika tarkkaan harkita mitä ostaa ja kelle mutta ihan kivat ideat on jo mielessä ja tilannut olen postimyynneistä jo jotain.

Tänä vuonna joulu taas vaan vähän ontto kun lapset isällä :( ,mutta kivaa niillä sielläkin on :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
On tärkeitä. Mie vaan niin tykkään yrittää löytää jokaiselle jotain mieleistä, ehkä erikoista ja hauskaakin. Mukavin lahjoissa on se hetki kun muut aukaisevat paketteja.
Niin tuo on kivaa! Ootankin tätä joulua enemmän kuin paljon koska poika on jo isompi niin tulee erillainen joulu :). Taitaa avata ihan itse paketit :D
 
En odota lahjoja itselleni, joten sillä tavalla eivät ole tärkeitä mutta haluan antaa toisille hyvän mielen antamalla lahjoja joista he pitävät, mun lahjat on lähinnä itsetehtyjä herkkuja paitsi että tyttö saa jotain ostettua.
 
vieras
On ne! Tykkään katella paketteja ja arvailla, mitä siellä on. Avaaminenkin on huippua :D samoin on kiva katsoa, kun toiset availee lahjojaan ja tarkkailla ilmeitä. Se jännitys on pääasia ja odotus ja yllätys, eikä niinkään lahjan rahallinen arvo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
On tärkeitä. Mie vaan niin tykkään yrittää löytää jokaiselle jotain mieleistä, ehkä erikoista ja hauskaakin. Mukavin lahjoissa on se hetki kun muut aukaisevat paketteja.
Niin tuo on kivaa! Ootankin tätä joulua enemmän kuin paljon koska poika on jo isompi niin tulee erillainen joulu :). Taitaa avata ihan itse paketit :D
Muuten sama, mutta meillä vaan tyttö. :)

Onnistuiko se disneystoren tilaus muuten lopulta?
 
Saraldo
Mulle itselle ei lahjat ole tärkeitä, mutta lapselle kyllä hankitaan. Ja niitä tulee sitten jouluna yleensä aika lailla, kun kukaan ei usko, että yksi lahja per antaja riittää oikein hyvin :headwall: .
 
m i n ä p ä s e
Minulle ei, mutta lapsille tietenkin. Sitähän ne joulussa odottaakin! Kyllä aina paketteja tulee. Jos lapset odottavat joulua vuodessa 364 päivää, ei kuusen alunen voi typö tyhjä olla! :)
 

Yhteistyössä