Hakutulokset

1. M

Meinaa olla sitämätön olo

Ei kun pitkin poikin muualta. En jalka- enkä kämmenpohjista. Huomenna kyl tarkistetaan noi maksa-arvot, mut jos ei niissä mitään, en tiedä kuinka tän saa hellittämään...
  2. M

Meinaa olla sitämätön olo

Onko jollakulla muullakin ollut ihon kutinaa odotusaikana? Pitäisi vielä yli kuukausi jaksaa, mutta ku yöt menee itseään raapiessa - eikä auta vaikka mitä rasvaa kokeilis... Onko kokemuksia? Mulla ei aiemmin ole moista vaivaa esiintynyt.: /
  3. M

Itse kynttilöitä ja saippuoita tehneet...

Onko vinkkejä, mistä kannattaa ostaa massat edellämainittujen tekoon? Mistä tulee parhaat kynttilät ja entä saippuat ja hajutkin ehkä niihin? Olis kiva kokeilla...
  4. M

Onko partylite ostajakonkareita?

Onko hajua, miksei?
  5. M

Onko partylite ostajakonkareita?

Ennen vanhaan sai ostaa tuikkivia 6+6 eli rasioita (12kpl) kahdella tuoksulla. Nyt olen kuukauden sisään ollu kahden eri esittelijän kutsuilla ja toka sano ettei puoliks saa ja eka sano että saa mut toimituksessa ei kumminkaan tullu. Mites on kokemuksia? Saako puoliks vai ei? Olen suivaantunut...
  6. M

olen huono äiti!

Niin meidänkin!! :D
  7. M

hiivatulehdus

Eikö niis lääkkeiden ohjeissa luekin jotain siitä, et missä ajassa pitäis mennä ohi... Mun mielestä siin oli kyllä joku viive.
  8. M

missä tulee raja vastaan jaksamisessa?

Ei ihan äkkiä tuu mieleen. Mulla on kurjia juttuja kurjan jälkeen tullu eteen viimisten vuosien aikana, mut ei mikään ole saanu miettimään tommosta. Ehkä jos menettäis lasten huoltajuuden, eikä näkis niitä ku parin viikon välein, alkaisin olla hukassa. Kaiken muun paskan ehkä kestää - terveyden...
  9. M

hiivatulehdus

Kirveltää vai...? Mulla hiiva vain kutisee. Onneks kutina loppu hyvin nopeasti hoidon jälkeen. Soita terveyskeskukseen ja kysy neuvoa.
  10. M

Miksi alle 2v esikoinen laitetaan hoitoon kun vauva syntyy?

Siinäpä kysymys. Mä joudun pohtimaan otanko kaks ja risat neidin kotiin kun jään äitiyslomalle... Siks vaikea päätös, kun perhepäivähoitaja on hyväksi havaittu ja onkos samaa paikkaa tarjolla, kun taas työt kutsuu. Ite en veis edes hoitoon näin pieniä, mut olosuhteiden pakosta on pitäny lähteä...
  11. M

Ammatti vanhalle

Moron! Kuka tietää millaisia etäopiskelumahdollisuuksia olisi, jotka vois alotella äitiyslomalla? Että onko jollain kouluttamolla semmosia vaihtoehtoja? Alkaa olla ikää tolkuttomasti ja paniikki siitä, voiko enää ikinä päästä sellaisille ansioille, että joskus tulisi ihan ittellään toimeen...
  12. M

No,sen kerran ku viihteellä käyn

Samanlaisia kaikki. Mitä mä olen kuullu, niin ihan normaali käytäntö - mies voi olla omis oloissaan "toipumassa", mut äidin on oltava skarppi aamusta asti.
  13. M

Kannattaako suuttua, ottaa asia puheeksi?

Reilu jätkä! Jos olisit fiksumpi kuin minä, unohtaisit koko tyypin ja hankkisit oman elämän siellä jossain muualla, mihin menisit opiskeleen tms.
  14. M

Mitä päälle kesähäihin?

Mulla on kolmekin vaihtoehtoa, mutta jos päädyn alushamemaiseen mustaan olkainmekkoon, mitä muuta sen lisäksi ja kampaus? Korut, kengät, hartioille?
  15. M

G: Voisitko seurustella itseäsi vuotta nuoremman miehen kanssa?

No minä taas sen ikäisenä juuri olin mieluummin itseäni reilusti vanhempien seurassa. Omat vanhemmat sitte taas oli siitä reilusti vanhempia.
  16. M

No te ketkä olette itseänne nuoremman miehen kanssa, kysymyksiä:

7 vuotta, 27/34, ei voi sanoo ett huomais... hällä ehkä menojalkaa vipattaa enemmän, mutta mun on lakannu jo senkin takia, että on lapsi ennestään
  17. M

Yhtä asiaa mä en ole koskaan ymmärätnyt...

Niin, toi onkin miehen mielipide. Kyllä kotona tosiaan tekemistä piisaa ja varmaan töissä vois päästä "helpommalla". Sanopa se noille mottipäille...
  18. M

Pärnu! Kuka tietää hinnoista ym??

Tarkoitin esim jotain Chanelia tai muita mitä suomestakin saa... :whistle:
  19. M

Pärnu! Kuka tietää hinnoista ym??

Neuvokaa, jos tiedätte, mistä netistä löytyy asiasta. Kiitos :attn:

Yhteistyössä