No te ketkä olette itseänne nuoremman miehen kanssa, kysymyksiä:

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
S
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. Kuinka paljon mies on sinua nuorempi?
2. Minkä ikäisinä aloitte seurustella?
3. Onko ikäero näkynyt suhteessanne mitenkään?
1. 8 vuotta.
2. Minä 29, mies 21. Ei heti tiedetty tarkkaan toistemme ikiä.
3. Totta kai se näkyy. Ihan jo siinä, että ollaan eri vuosikymmeniltä, eli muistot ja kulttuurit ovat erilaisia. Mies tanssi ala-asteen discossa ne biisit, mitä itse vedin baarissa. Mutta se on vain hauskaa ja mielenkiintoista. Mutta se miten ollaan erilaisia ihmisinä, johtuu ihan luonteista ja siitä, että ollaan hyvin erilaisista kodeista. Harvoissa tilanteissa se on oikeasti iästä kiinni. Mies on aivan mahtava isä ja todella hyvä aviomies. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, josta puolet naimisissa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. Kuinka paljon mies on sinua nuorempi?
2. Minkä ikäisinä aloitte seurustella?
3. Onko ikäero näkynyt suhteessanne mitenkään?
1. 5 vuotta
2. Mies oli 18 v. ja itse 23 v.
3. Alkuun ikäero näkyi välillä, mies tuntui joissain asioissa lapselliselta. Ikä on tehnyt tehtävänsä tässäkin, molemmat ollaan kasvettu ja kypsytty.

hm
1. 4,5 vuotta
2. just täyttänyt 29, minä 33
3. Näkyy eroja, joista osa liittyy ehkä ikään, osa muuten vain erilaiseen lapsuuteen. (Hän on enempi pullamössö-sukupolvea.) Yhdessä oltu yli 10 v.

AK
1. 8 vuotta.
3. Totta kai se näkyy. Ihan jo siinä, että ollaan eri vuosikymmeniltä, eli muistot ja kulttuurit ovat erilaisia. Mies tanssi ala-asteen discossa ne biisit, mitä itse vedin baarissa. Mutta se on vain hauskaa ja mielenkiintoista. Mutta se miten ollaan erilaisia ihmisinä, johtuu ihan luonteista ja siitä, että ollaan hyvin erilaisista kodeista. Harvoissa tilanteissa se on oikeasti iästä kiinni. Mies on aivan mahtava isä ja todella hyvä aviomies. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, josta puolet naimisissa.

Mietin vaan, sinä olit tavatessanne 22v, mutta miehesi ihan lapsi, 14v???Aika erikoiselta tuntuu...

AK
Alkuperäinen kirjoittaja AK:
1. 8 vuotta.

Mietin vaan, sinä olit tavatessanne 22v, mutta miehesi ihan lapsi, 14v???Aika erikoiselta tuntuu...

Miuski harmailee
1. 1v9kk
2. Minä 22v (ihan kohta 23v), mies 21v
3. Ikäero ei ole näkynyt millään tavalla. Jotain "kulttuurieroja" on ollut siitä, että mies on elänyt lapsuutensa Suomineidon itä- ja minä länsipuolella.

1. 3v 3kk
2. 35 / 32
3. Ei niin mitään huomaa mistä huomais et meillä on tuota ikäeroa. Toki sitten kun ajattelen että mun esikoinen on nyt 18v niin esikolla ja miehellä on tavallaan vähän ikäeroa. Miehen toinen siskoista on mun esikoista n. ½ v vanhempi.

1) Mieheni on hivenen alle 2vuotta minua nuorempi
2) Aloimme seurustella kun olin 27v. ja mies 25v.
3) ei ole näkynyt mitenkään, siten että se olisi ollut häiriöksi.
Sellainen poikamaisuus ja tietynlainen lapsellisuus on miehestä vuosien aikana karissut.
Tuli tuosta aikuinen, vaikka joskus sitä kyseenalaistinkin.

1. 8v
2. 20v ja 28v (Kummallekin tuli toisen ikä yllätyksenä )
3. Eipä tuo liiemmälti näy. Mies on elämänsä aikana nähnyt kaikenlaista niin ne on kasvattanut hänestä ikäänsä aikuisemman. Kohta 8v ollaan oltu naimisissa.

Yhteistyössä