Hakutulokset

1. J

onko normaalia ku sattuu mahaan?!

no hyvä juttu :)
  2. J

tulee meinaan välillä tosi pistäviä ja viiltäviä kipuja. ajattelen vain että mitä se on kun olen vasta 7:llä viikolla raskaana.
  3. J

onko normaalia alkuraskaudessa kun nousee nopeasti niin sattuu välillä ihan niinku toiseen puolelle mahaa tai tulee menkkamaisia nopeita kipupistoksia???
  4. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

palailin käymään täällä :hug: kävin eilen ultrassa ja arvioitu raskauden aika oli 5 viikkoa. syke näkyi jo paikka pieni pallo se oli :D ihanaa nyt vain odottelen että se tuolla mahassa kasvais ja kaikki menis hyvin :heart:
  5. J

toivottavasti se nyt sit on ihan normaalia. :O
  6. J

hei olen tällä hetkellä kaukana kotooni, pohjoisessa enkä ole käynyt täällä ollenkaan. minulla jatkuu raskaus ja mahaa nippailee tosi usein... maha on usein kipeä. toivottavasti se ei tarkoita mitään pahaa. :( tissit ovat vieläkin arat (tosi kipeät) ja turvonneet. toivottavasti tekin pian...
  7. J

*Esikoisesta Haaveilevat*

ainakin verikoetestit positiivisia. ihanaa olla raskaana. <3
  8. J

~Great Girls~ vol.2

kiitos kiitos :heart: :heart: :heart: :D
  9. J

onnea ja plussatuulia myös muillekkin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  10. J

ihanaa kun muutkin plussaa :) :heart:
  11. J

** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

mä plussasin 10.03.2009
  12. J

no en tie mutta voin tulla kertomaan huomenna kun pääsen ultraan :) saan vähän lisätietoa tästä ihmeellisestä asukkaasta mun sisällä :heart:
  13. J

kiitos kiitos :heart:
  14. J

varmasti suo :heart:
  15. J

Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan.
  16. J

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan. [b]
  17. J

jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan. :heart: :)
  18. J

jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan. :) :heart:
  19. J

jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan. :)
  20. J

~Great Girls~ vol.2

jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana :heart: on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan. =) :)

Yhteistyössä