Hakutulokset

1. J

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

menkkoihin on viel 9 päivää siis... mun kp:t voi olla väärin.. siis 19/28. tunsin niinkuin mun ovis ois ollut tossa 5. päivä.. mutta en ole aivan varma. en tehnyt mitää ovistestiä. hmm kai sitä täytyy odottaa oon vaan niin malttamaton..
  2. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

no menkkojan pitäisi alkaa 9 päivän päästä.. joten kai viitti vielä testata. mieli kyllä tekis kun olen niin malttamaton. koska sitä kannattaisi testata? ollaan menossa viikon päästä viikon pituiselle lomalle kylpylähotelliin. vitsit sitäkin odotan. ei vaan uskalla juoda mitää alkoholia...
  3. J

~Great Girls~ vol.2

pitäisi 9 päivän päästä alkaa menkat..? kuinka pian uskallan testata? tekee mieli nyt jo vaikka tuskin se nyt vielä mitään näyttää... oon niin malttamaton.
  4. J

Vauvakuumeiset -2009

ei siis neljän päivän päästä vaan 9 päivän päästä pitäis alkaa menkat...
  5. J

Vauvakuumeiset -2009

kerro vaan sitten aina väliaika tietoja. mulla pitäis siis alkaa 4 päivän päästä menkat. enkä tie koska kannattaa alkaa testaan? haluisin testata jo. en oikeastaan malta odottaa...
  6. J

Vauvakuumeiset -2009

oon ite kuullut ja lukenut aika monesta paikasta että ne clear bluen testit on hyviä ja herkkiä ja näyttää etuajassakin.
  7. J

~Great Girls~ vol.2

älä lannistu Lumo kyllä se siitä vielä tärppää! :)
  8. J

Vauvakuumeiset -2009

moros kai tänne voi tulla kirjoitteleen. luin noita sannis :in juttuja. mulla on aivan samanlaisia oireita mutta mulla on kiertopäivinä nyt 18/28 hmm.. täytyy vain jaksaa odotella jos jaksaa. tekis kyl mieli jo nyt testata mut tuskin se mitään näyttää... :)
  9. J

Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

nyt on rinnatkin turvonneena ollut jo 4 päivää ja nännit ihan arat. janottaa koko ajan ja "menkkamaiset jomotukset" jatkuu vaan. vilhailua alamahassa vähän väliä. testin kannattaa varmaan silti tehä sitten myöhemmin...

Yhteistyössä