Hakutulokset

  1. T

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Huisaisaa, mennyt varmaan kaks kuukautta, kun olen kirjoitellut :o :o Aika tutulta kuullostaa kaikkien meno ja meininki :laugh: Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, omaa tahtoa ja kiukkua, ihanaa omaa höpötystä :heart: Sitä samaa täällä. 1,5v mitat 81cm ja 10kg 450g, pipo 48cm...
  2. T

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Hui Kvartti miten pitkällä sunkin odotus jo on!! :heart: Rosinante, mä olisin ainakin toivonut, että toi sähköjänis olis vähän myöhemmin lähtenyt käveleen kuin 10kk :o Nyt juoksee jo kengät jalassa ulkonakin, niin että perässä on pysyminen!! Hoidossa kävijät HUOM! Viettekö kesälahjaa...
  3. T

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Voi HM! :hug: :hug: KOvasti sulle jaksuhaleja!! Ei takuulla ole helppoa, uskon sen. Mä olin vuosi sitten jo tuon yhden kanssa ihan ventti ja itkunen välillä... En pystyis edes kuvitteleen meille toista tärriäistä, on tuo yksi niin energiaa imevä tapaus!! Glow´le myös jaksuja :hug...
  4. T

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Onnea Kärppis :heart: Glow´lle ja HM:lle jaksuja pikkiriikkisten ja taaperoiden kanssa :hug: Meillä ei nyt sen kummempaa kuulu. Kiirettä pitää töiden, kodin, puutarhan ja perheen kanssa. Yöt on taas rauhoittuneet ihanasti, nukutaan iltakasista aamuseiskaan lähes poikkeuksetta yhtä...
  5. T

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Niin ja kiitokset Seranzulle maistuvista tarjoiluista ja Ketulle paikan löytämisestä!
  6. T

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    HM:lle Onnea!! :heart: :heart: Pienet pojat on ihania! Nessu, kiva kun saitte hoitaja-asiat järjestykseen!! Meillä oli tänään tapaaminen Treella. Kivaa oli, 7 taaperoa ja mammaa paikalla. Aikas hulinaa oli lapsien kanssa, yhteiskuvaakin yritettiin, mutta joo... Reissu meni meillä hyvin...
  7. T

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Ihanat on olleet ilmat, ettei ole paljon koneelle ehtinyt... Onneksi ei muutkaan, niin ei ole niin kovasti luettavaa :whistle: HM; Voi, kohta sulla on toinen nyttyrä siellä :heart: Tsemppiä synnärille mukaan! Glow´le jaksuja kanssa! Ja voi hellettä! Aika tuskasia öitä on ollut kun...
  8. T

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Mae, voi EEEEIIIIIIIIIII! Ei voi olla totta :headwall: :headwall: :headwall: Iso voimahali sulle!!! :hug: Ja pajlon paranemista Joonalle!! Meilläkin menossa toinen korvatulehdus kahden viikon sisään |O Ensin saatiin Amorion kuuri, nyt Kefexin. 7-hammas bongattu!! Kesä tuli niin...
  9. T

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Hyvää äitienpäivää! :heart: Toivottavasti kaikilla mammoilla ollut kiva päivä taaperoiden kanssa! Alexilla on taas korvatulehdus :( Toinen kahden viikon sisään. Viime yö oli aika levoton, itki lujaa unissaan. Ei varsinaisesti herännyt, mutta huusi!! Päikkäritkin oli vähän levottomat, kun...
  10. T

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Kiitos Jospille! Seranzua komppaan, että lukemassa käyn joka ilta, mut virta ei riitä enää kirjoitteluun :snotty: Toissa viikon pe haettiin hoidosta kuumeinen pikkumies, nokkakin vuoti kirkasta räkää. Viikonloppu meni sairastaessa koko perheellä ja tiistaina lääkäri totes Axulla...
  11. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Töistä täällä piipahtamassa :whistle: Toivottavasti Maen ja poikasen sairaalareissu meni ok! HM:n pikkuisellekin pikaista paranemista!! Kettu, meillä kesti ripulointi Noron jälkeen toista viikkoa :| Almaa, meillä on Kushiesin uima(vaippa)housut. Puetaan päälle niinkuin teippivaippa...
  12. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Kareliini, useimmissa istuimissa on huomioitu se kypärän viemä tila. Mutta kannattaa tarkastaa ostaessa, ettei pikkunen joudu istumaan niska väärässä. Tuttipulloa ei olla käytetty kuin ihan pikkuvauvana, kun mies antoi yhden yösyötön tissimaitoa, jotta mä sain nukkua yhden välin pidempään...
  13. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Glow´n vauvalla kaunis nimi! Lentis, meilläkin kävellään takaperin. Yhtäkkiä oppi senkin, olisko hoidossa saanut vaikutteita... Kolmipyöräistä yritän huuta huutiksesta, kävispä säkä!! Omaan pyörään ostin sen lastenistuimen eilen Prismasta. Meinasin odotella tilipäivään, mutta ei ollut...
  14. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Seranzulle piti vielä kommentoida, että meillä kans herätään joka aamu viimeistään 6.30 (hyvänä aamuna), useimmiten 5.45-6.00. Ihan sama meneekö nukkuun 19.30 tai 21.30. Siksi laitankin mieluummin aikasin nukkuun, saampahan omaa rauhaa sitten edes illalla :whistle:
  15. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Käytiin uimassa ja pikkumies nukahti autoon, siellä uinuu nyt päikkyjä. Alkaa oleen aika sähläystä ton herran kanssa noi pukuhuone/suihkujutut, kun juoksee koko ajan karkuun eikä järkee päässä yhtään! Mä niin näen itseni vielä juoksemassa Alexin perässä alasti uimalan puolelle :whistle...
  16. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Voi Mae! Kyynel tuli silmään kun ajattelin pientä huutamassa äitiä :'( Toivon niin sydämestäni, että alkais nyt helpottamaan ja pääsisitte terveenä sinne leikkaukseen asti ja siitä eteenpäin tietty! Paljon sulle jaksamista ja iso :hug: !! Mä heitin tänään hetkeksi tiukkapipoisen...
  17. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    :hug: teille kaikille! Pahimmasta veetutuksesta anoppi+koirayhdistelmää kohtaan päästy, johtunee varmaan 300km välimatkasta :laugh: Miehen kanssa osasin puhua asiasta vasta keskiviikkoiltana ja olin niin täysin yllättynyt, kun ei alkanutkaan puolustelemaan vanhempiaan + koiraa vaan oli mun...
  18. T

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Jospille kiitokset pinosta! Ihan kade olen sun HUNKS-reissusta, vaikka ymmärrän 100% et ikävä on ollut :'( Maelle tsemppiä ja pikaista paranemista poitsulle! Kyllä inhottavaa niiden korvien kanssa!! Almaa, millasen istuimen/kypärän ostitte pyöräilyyn? Mä vietin pääsiäisen pyhinä aikaani...
  19. T

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Siniraidalle :hug: ja tsemppiä. Toivottavasti asiat vielä selkii. Lentiksen Gretalle parempaa oloa uuden lääkärin myötä!! =) Meillä ulkoillaan myös 2x päivässä ja kotona ollessa nukkuu päikytkin ulkona. Hoidossa käyvät aamupäivisin kirjastoautolla, lähipuistossa, toisen hoitajan pihassa...
  20. T

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Lentiksen Gretalle pikaista toipumista! TÄ; tsemppiä tutkimuksiin, toivottavasti saatte viimein selvyyden asiaan! :hug: Rosinante, olet niin samanlainen stressaaja kun mäkin :laugh: Mä kans pohdin kauan etukäteen kaikkia mahdollisia skenaarioita kaikesta vähänkin poikkeavasta...

Yhteistyössä