Hakutulokset

  1. S

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    ONNEA VAUVAN SAANEILLE!!!! Täällä on hurjasti synnytetty ja monellakaan ei ole mennyt yli lasketun ajan. ONNEA ONNEA!!!!!!! Kertokaa ihmeessä miten arki vauvan kanssa on lähtenyt käyntiin ja kuinka olette palautunut synnytyksestä!! Itse taidan kuulua niihin, joilla menee paljonkin LA:n yli...
  2. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Siksakkia, yksi pino kiitos. Jotenkin kuulostaa helpommalta! Kyllä mä ainakin mielelläni täällä kerron synnytystarinani. Eemelin äiti, mahtava kisuvauva =) . Eivät ole vaippoja vielä pukeneet kisulle? Tuosta autolla ajamisesta synnärille, niin vois olla tuskaa ajaa, kun supistelee!!!! Eräs...
  3. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Sompio, tulee niin vähän enää ajoa kun oon mammalomalla, että en ajele jos on liukasta. Mä en sitten millään bongaa mitään supistuksia!!!!! Mutta nukun varmaan yhtä huonosti, ellen huonomminkin kun Sompio. Sitä heräilee kahden tunnin välein, särkee lonkkiin ja kun kääntää kylkeä, niin oikeen...
  4. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Jihaa, HUHTIKUU!!!! Kiitos Siksakkia uudesta pinosta!! Tästä tulee mielenkiintoinen kuukausi!!!! Täällä muutto takana, ja voin sanoa, että oli viimeinen kerta kun muutan raskaana!!!!! Tuli sit kuitenkin kannettua hiukan muovipusseja, lamppuja, viherkasveja jne... Koko päivän olin jaloillani...
  5. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Nii sitä piti vielä kysymäni, että osaako kukaan suositella hyvää hoitolaukkua? Mulla sekin ostamatta ja kuulemma siihen kannattaa satsata, kun kulkee aina mukana. Mulla BRION yhdistelmävaunut, mutta niissä ei hoitolaukkua.
  6. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Täällä mä mahan kanssa asun muuttolaatikoiden keskellä. Eilen ja tänään pakkaan kaiken, ukko koko viikonlopun töissä. Huomenna alkaa tavaroiden kantamainen uuteen kotiin. Voi että olis helpompaa tää muutto ilman mahaa!!! Siis noi villahousun herkut kuulostaa järkyttävän hyviltä!!! Miten joku...
  7. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Täällä on nyt alkanut vallan kirjoitusbuumi!!! Ei perässä pysy!!!! :kieh: Outoa ajatella, että ensimmäiset vaavit saattavat puskea pihalle aivan tuota pikaa. Kunpa nyt vielä edes sen pari viikkoa kaikille pysyisi masussa!!!! Sompio. Kyllä mäkin olisin varmaan huolesta soikeana jos tulisi...
  8. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Heippa kaikille!!!! Mä kuulun vielä siihen ryhmään, jotka ei ehdi kirjoittelemaan kauheesti....mutta tilanne korjaantuu, kunhan koulun päättökoe on huomenna ohi ja muutto 31.3. Sit FREEDOM!! Kävin viimeistä kertaa neuvolassa Turussa ja loppuajaksi siirryn Kaarinan neuvolaan, kun muutamme...
  9. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Sompio. Kyllä teidän kannattaa maanantaina tarkastaa liitosta/lakimieheltä/jostain, että oliko tuo irtisanominen ihan laillinen. Sairaus ei saa olla syynä irtisanomiselle ja ei siinä muutakaan syytä voi olla, jos vanhempi työntekijä irtisanotaan. Täytyis siellä joku marssijärjestys olla, et...
  10. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Siksakkia: Kiitos tuosta linkistä!!!!! Aika kivalta näytti vaatteet!!! Tosiaan tytölle aika passeli paketti. Paljon keltaista ja vaaleaa vaatetta. Ihana se peitemakuupussi!!!Nyt pidän ainakin paketin kiinni muuttoon asti!!! =)
  11. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Sompio, mä kans ihmettelen ja odottelen, et koska tulis jotain supistuksia... Ku ei yhtään tiedä millaisia ne on. Musta tuntuu siltä, että jos ei yhtään etukäteen supistele, ni sit tää vaavi menee 14 päivää yli ja voin sanoa, että ne ajat tulee olemaan tuskaa. (Itse olin syntyessä 4400grammaa ja...
  12. S

    Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

    Täällä olisi yksi toukomasuissa kirjoitteleva Turkulainen (joka muuttaa 31.3 Kaarinaan.) Laskettu aika olisi 8.5.2009. Ikää on 27v ja esikoista odotellaan. Tyttö sieltä on tulossa. Hyvää naistenpäivää, nyt jatkan siivoamista ja pakkaamista. On sit maailman raivostuttavinta muuttaa...
  13. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Seuraavaksi olisikin jo kiva toukokuussa toivotella hyvää äitienpäivää :flower: Ihanaa lukea teidän touhuja ja vaivoja =) . Ja paljon on tullut minunkin jälkeen uusia odottajia. Taitaa toukokuussa syntyä paljon vauvoja maailmaan. Mikäs sen mukavampi kuukausi aloitella elämää äitinä...
  14. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Masukuvista sen verran, että onpa nättejä masuja teillä. Mulla näkyy kaikki verisuonet masussa ja napa on ällösti poksunut.... En muuten osaa lisätä kuvia..oon ihan kädetön :snotty:
  15. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Voi herttileeri täällä on tullut tekstiä!! Te olette ahkeroita!! Kunhan äippäloma alkaa 31.3, niin istun itsekkin täällä netissä sitten päivittäin. Aika monella taitaa olla muutto vielä ennen synnytystä. Mä kuulun siihen porukkaan. Kunpa sais edes jotain tehtyä muutossa, sillä mies ei ole...
  16. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Siksakkia kyllä tämä koulu oli viime viikollakin auki ja itsekkin täällä aherran vaavin kanssa. Tais olla tunnit just meneillään, kun et bongannut sinitakkeja. Sompio, Sara saa olla sit tuplaylpee, kun isukkikin on poliisi. B) Painoa on kertynyt 12kg. Hirveesti kyl päivän aikana heittelee...
  17. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Siellä Kampissa tosiaan on se Bebes äitiysvaate kauppa. Siellä olis kaikkea ihanaa. Oon vaan netistä kuolannut niitä juttuja, kun en viitsi ostaa hirmuisesti äitiysvaatteita. Tänään on taas ollut sellasia kiristyskipuja mahassa.... Vaikea selittää, mutta tuntuu kun jotakin revittäis...
  18. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Niin ja sitä piti myös sanomani, etä mulla oli hemoglobiini viimeksi 105!!!! Nyt alkoi rautainen rautakuuri. Ihmettelinkin, kun hengästyin niin helpolla, mut kai sitä hengästyy kun hemppa noin alhainen. Oon myös kateellinen teille kaikille ihanista ostoksista ja hankinnoista. Itse en ole...
  19. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Sompio, täällä kärsitään kanssa nivuskivuista ja ei ne kivut niinkään repäiseviä ole, vaan joinain päivinä yhtäjaksoisia. Liikkuminen on nihkeetä aluksi, mutta sitten kun saa paikat vetreiksi, niin kipu helpottaa. Toinen vaihtoehto on, että kipua ei ole, mutta kävelyn jälkeen alkaa tuntua...
  20. S

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Rockmummy, meidän vaaville tulee myös 3 nimeä. Ittellänikin on 3 nimeä ja tuo Sara tulee vaavin etunimeksi, niin siihen sopii pari pitkää nimeä perään. Mun on pitänyt sitä kysyä, että kuinka hyvin vaavin hikka tuntuu teillä? Mä tunnen jokaisen hikan ja vähintään 3 kertaa päivässä!!!! Mieskin...

Yhteistyössä