Hakutulokset

  1. T

    Sisustusa-/verhokangasapua lapsen "huoneeseen"

    Ihanan raikasta! Valkoinen huoneessa on varmaan puhtaanvalkoista, eikä luonnonvalkoista? Ehkä olen tylsä, mutta minä laittaisin seinän viereiseksi verhoksi ihan yksivärisen mustan ja toiseksi valkoisen kankaan. Verhojen paikkaa muuttamalla lapsen puolen saisi pimeämmäksi (valo näyttää...
  2. T

    Retro ketjuvetoinen kolmipyörä

    Just viiskymppiä voisin ajokuntoisesta fillarista maksaa... Mutta en taida lähteä Tamperelle asti. Varsinkin, kun mun tuurilla pyörä kuitenkin olisi jo myyty. Mutta jos Turussa tai Helsingissä on, niin juoksen hakemaan! Nyt viikonloppuna pörrätään Urjalan suunnalla, eli sieltäkin päin saisi olla.
  3. T

    Retro ketjuvetoinen kolmipyörä

    Mistäköhän löytäisi vanhan kolmipyörän? Sellainen, mikä oli kaikilla 70-luvulla... Olen etsinyt kirppiksiltä ja huutiksesta, mutta missään ei ole. Mä olen ihan epätoivoinen jo. :'( Muistatko, mitä tarkoitan? Merkki oli kai Union, renkaat punaiset ja mikä tärkeintä - fillari oli...
  4. T

    Töihinpaluusta ja tissiriippuvuudesta paljon kysymyksiä! Auttakaa!

    Mä painin kanssa just näiden samojen juttujen kanssa. Meillä kelpaa pullo ja nokkamuki, mutta vain, jos niistä tarjotaan vettä. Uni ei ole koskaan tullut ilman rintaa. Lisäksi lapsi vierastaa kauheasti ja alkaa itkemään ihan kun vain poistunkin huoneesta. Menen töihin joulukuussa ja toivon...

Yhteistyössä