Retro ketjuvetoinen kolmipyörä

Mistäköhän löytäisi vanhan kolmipyörän? Sellainen, mikä oli kaikilla 70-luvulla... Olen etsinyt kirppiksiltä ja huutiksesta, mutta missään ei ole. Mä olen ihan epätoivoinen jo. :'(

Muistatko, mitä tarkoitan? Merkki oli kai Union, renkaat punaiset ja mikä tärkeintä - fillari oli ketjuvetoinen!

Onko jollain tämmöinen ihanuus?
Myisitkö mulle? :ashamed:
 
noita et ajamalla rikki saa
Kyllähän noita liikkuu vielä vaikka kuinka, mutta ei välttämättä ole tarjolla juuri silloin kun etsii.

Eikä niillä erikseen merkkiä ole, ne on niitä venäläisiä. ;)

Meillä roikkuu varastossa yksi kirpparilta ostettu mutta en myy eteenpäin, sori.
 
Just viiskymppiä voisin ajokuntoisesta fillarista maksaa... Mutta en taida lähteä Tamperelle asti. Varsinkin, kun mun tuurilla pyörä kuitenkin olisi jo myyty.

Mutta jos Turussa tai Helsingissä on, niin juoksen hakemaan! Nyt viikonloppuna pörrätään Urjalan suunnalla, eli sieltäkin päin saisi olla.
 
Jensku
Meillä on niitä kaksi, aivan loisto pelejä. Union ainakin toisen ns merkki.
Huutonetistä ostin viime kesänä toisen 46e hintaan joten tuo 50e on aika käypä hinta toimivasta ja kunnossapidetystä pyörästä.
 
Neytiri harmaana
pistän sulle tän linkin, koska itse en pidä tästä väristä. Mutta jos ois ollut semmonen oikea, niin oisin ollu hiljaa ja toivonu ettet löydä.. ;)
http://www.huuto.net/kohteet/sparite-3m--merkkinen-kolmipyora/144657901
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri harmaana:
pistän sulle tän linkin, koska itse en pidä tästä väristä. Mutta jos ois ollut semmonen oikea, niin oisin ollu hiljaa ja toivonu ettet löydä.. ;)
http://www.huuto.net/kohteet/sparite-3m--merkkinen-kolmipyora/144657901
Vau, tässä sulle ap!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jensku:
Meillä on niitä kaksi, aivan loisto pelejä. Union ainakin toisen ns merkki.
Huutonetistä ostin viime kesänä toisen 46e hintaan joten tuo 50e on aika käypä hinta toimivasta ja kunnossapidetystä pyörästä.
Meiltäkin löytyy mummulasta yksi vihreä =)
 

Yhteistyössä