Hakutulokset

1. S

*Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

heippa! jokohan sitä nyt uskatas alkaa nauttimaan tästä raskudesta..tänään kävin np ultrassa laskettu aika mulla on nyt 21.10.09 eli aikistui par päivää =) ultrassa kaikki hyvin..turvotus 1 mm ja katteli rakenteitakin ja sanoi ettei nähnyt mitään poikkeavaa..hyvä juttu! viikot poksuu 12+0...
  2. S

*Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

hei vaan kaikille :) oon käyny kyl lueskelemassa mut oon ollu laiska kirjottaan mitään..mulla on vaan vieläkin semmonen tunne etten uskalla nauttia raskaudesta ollenkaan ja tuntuu etten voi uskoa vieläkään todeksi koko asiaa :/ keskenmenot+alku raskauden vuodon takia... viime viikolla oli eka...
  3. S

*Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

oon täällä taustaillu..kun mua pelottaa ihan sikana kun keskiviikosta on pikkasen tuhruttanut :( aikasemmissa raskauksissa ei oo ollu mitään vuotoja..nytkään ei mitään suurempia kipuja eikä tule kun vessa käynnillä paperiin..mut mietittyttää vaan et voiko kaikki mennä hyvin..olikos täällä muita...
  4. S

pakko vielä kommentoida tota omaa että vaavin koko oli 6,3mm eikä sentään 63mm..lääkäri oli merkannut väärin :) ärsyttää tää jatkuva paha olo,mutta ompahan ainakin sellanen olo et kaikki on hyvin..kun on oireita kun sit jos ei ois mitään niin huolestuis..mulle voi laittaa synnäriksi ks-ks...
  5. S

hei vaan kaikille..tää on täällä pitänyt hiukan hiljais eloa kun ei voi jotenkin vaan luottaa siihen että raskaana ollaan ja kaikki menee hyvin..( ne edelliset keskenmenot vaan kummittelee) eilen aamulla vessakäynnillä paperiin tuli hiukan verta..minä sitten paniikissa lääkäriin ja ja eihän se...
  6. S

Jyväskylässä alkuraskauden ultra - missä ja minkä hintasta??

minäkin haluaisin tietää??
  7. S

Lokamassujen 2009 oma pino:)

hei, minäkin ilmottaudun lokamassuihin...laskettu aika on hieman epäselvä luulisin että 20-24.10.09 kun en ole varma kierrosta, ovistikku näytti plussaa 28.1.ja 31.1 en sit tiiä millon on tapahtunut..meillä on neljä lasta 14.v 13.v 6.v ja 1,6kk ja kaksi keskenmenoa tullut 10/08 tm ja 01/09...

Yhteistyössä