Hakutulokset

1. V

mitä parisuhteessa tulee kestää??

...nainen. Kun hän valehtelee sinulle, ja olet sen huomannutkin. Jotainhan hän salaa.l
  2. V

Kysymys niille joista lapsia ei kannata tehdä ennen 20vuotta

Esikoisen sain 18-vuotiaana, enkä suosittele kenellekkään! Olen itse kokenut sen, ettei ihminen ole vielä teininä valmis äidiksi. Toisen lapseni sain 29-vuotiaana, ja silloin vasta olin valmis äidiksi. Kyllä teiniäidit joutuvat useammin yh:si (myös minä itse aikanaa). Itse olen parempi...
  3. V

mitä parisuhteessa tulee kestää??

Itselläni vähän "samantapasta" kakkaa meneillään, ja olen jättämässä mieheni ja muuttamassa paikkakuntaa. Minun mieheni käyttää aineita silloin tällöin (mitä en kuuna päivänä voi hyväxyä pienen taapero pojan isältä!) ja myös häviää silloin tällöin baariin. Hän valmistui kuva-artesaaniksi 2007...
  4. V

Ero päihdeisästä

Tilanne on meillä seuraavanlainen: Olen eroamassa päihteitä käyttävästä miehestäni, joka on työtön sekä pahasti masentunut. asumme avoliitossa, ja meillä on yhteishuoltajuus 1-vuotiaaseen poikaamme. Isä lähti toissa iltana "käymään kaverilla" ja olin jo silloin päivällä päättänyt erota...
  5. V

Amityville Horror, onko hyvä ellu

uus on tosi karsee. ajattelen kauhulla vieläkin yksin yöllä kotona.
  6. V

vauvani hakkaa minua!

Elikkäs tällainen ongelma mulla, että 11kk vanha poikani on aloittanut lyömään minua, ja valitettavasti kaikkia muitakin ihmisiä!!! Onkohan tämä nyt ihan normaalia? Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Poikani lyö myös itseään ja "pukkailee" päälläään, eli kolauttelee päätään...

Yhteistyössä