ennen elinvoimainen ja vahva
Mies on äkkipikainen ja suuttuu tosi helposti. On lähtenyt usein suutuspäissään pois yleensä vikonloppua vasten ja palaa sitten arkena. Joskus on mennyt baariin ja sitten äitinsä luokse yöksi ja joskus sanoo olleensa katselemassa nähtävyyksiä. Ei vastaa puhelimeen silloin. Me jäädään lapsen kanssa kotia. Oli äitienpäivänkin pois ja se loukkasi minua todella. Mulla on jaksaminen kovilla ja olen sanonut että lapsi on senkin vastuulla. Kun haluaa tulla takaisin soittelee ja viestittelee ja sanoo, ettei voi elää ilman meitä. On tehnyt tätä siitä asti kun aloin odottamaan lasta noin 2 kuukauden välein ja keväällä ja kesällä useammin. On tarkka yksityisyydestään ja hänen puhelimeensa en saa koskea esim. sulkee sen kun menee suihkuun. En pysty luottamaan, koska ei ole osoittautunut luottamuksen arvoiseksi ja on valehtelusta jäänyt usein kiinni. En tule toimeen enää anopin kanssa kun olen pyytänyt ettei tarjoaisi yöpaikkaa ja mahdollistaisi tätä, mutta anoppi on sitä mieltä, että poikansa voi tulla yöksi milloin vain ja minun kuuluu hoitaa lapsemme.Olen käynyt varovaiseksi, enkä uskalla sanoa mielipiteitäni, ettei mies saisi syytä lähteä kun olen puolustellut, ettei tässä mullakaan niin herkkua ole, kun määrää ja valittaa koko ajan. En käy missään itse ilman lasta. En saanut nytkään nukuttua, kun murehdin että mihin tämä johtaa. Kuinka toimisin ja kannattaako jatkaa? Voiko tätä suhdetta pelastaa lapsen vuoksi?