Hakutulokset

  1. S

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Hei, juttujanne olen käynyt lukemassa, mutta ei ole tullut kirjoiteltua pitkään aikaan. Minäkin jäin sitten tänään sairaslomalle äitiysloman alkuun saakka, yötyötä tosiaan teen ja valvon aina viikon kerrallaan - ei olisi ollut kuin kaksi viikon valvontaa enää jäljellä, mutta alkaa olla sen...
  2. S

    *Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

    Heips, ilmoittelen minäkin itsestäni pitkästä aikaa, lueskelen palstaa kyllä aika usein, mutta kirjoittelu jää vähemmälle. Mun tietoja voisi päivittää; ikä 35, la 11.10. ja synnäri Kos/Haikaranpesä. Maanantain rakenneultran perusteella meille olisi tuossa poika. Kerhopuolelta minut voi myös...
  3. S

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Heip, en ole aikoihin mitään kirjoitellut, ei vain ole jaksanut kaiken muun tohinan ohella. Miehen isä kuoli yllättäen (tosin jo helmikuun puolella) mutta kaikkien selvittelyjen jälkeen hautajaisia vietettiin vasta viime perjantaina. Joten kaikki aika on mennyt hautajaisten yms. juttujen...
  4. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Huomenta! Iloisia kuulumisia varhaisultrasta; syke löytyi ja viikkoja nyt kasassa 6+3. Nyt uskallan varovasti alkaa íloitsemaan tästä raskaudesta, mulla siis takana kohdunulkoinen raskaus viime syksynä. Voisin talvicci siihen kerhoonkin nyt liittyä, jos laitat salasanan tulemaan...
  5. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Täällä vielä yksi lokakuinen varovasti ilmoittautuu mukaan, plussatestin tein alkuviikosta ja la olisi 16.10. tietämillä. Yksi tyttö on ennestään, täytti juuri tammikuussa 3 vuotta, kakkosta on yritetty jo pidempään ja raskauduttukin kaksi kertaa, toinen päättyi keskenmenoon ja toinen...

Yhteistyössä