Hakutulokset

  1. M

    HIPP riisipuuro

    Saako Suomesta HIPP riisipuurohiutaleita? Täällä UK:ssa siis myynnissä ns. baby rice joka käy vauvoille 4kk alkaen. Meidän allergikolle tuo on lähes tulkoon välttämättömyys ja ruokavalion runko, johon sitten sekoitellaan muut ruoka-aineet joukkoon. Nyt siis kesäloman lähestyessä täytyy...
  2. M

    Ongelmana hedelmät, marjat ja vihannekset

    Kyselenpäs nyt vielä näin yleisemmin teiltä joiden lapsille ei vihanneksia ja hedelmiä tunnu ruokavalioon löytyvän, onko kohdallanne koskaan puhuttu salisylaateista ja salisylaatti-intoleranssista? Itse olen nyt joulusta saakka ollut erittäin tiukalla imetysdietillä ja ongelmana on nimenomaan...
  3. M

    Mistä pelkkää ruusunmarjasosetta?

    Tietäisikö kukaan saako Bonnen ruusunmarjasosetta (tai vastaavasti jotakin muuta pelkkää ruusunmarjasosetta) muualta kuin Allermiina verkkokaupasta? Asumme itse ulkomailla, eikä täältä ilmeisesti ruusunmarjaa ole saatavilla, mutta nyt saisimme sitä sukulaisten mukana Suomesta jos vain tietäisin...
  4. M

    Neocatesta silmänympärykset punaiseksi?

    Meillä testaillaan nyt Neocatea kolmatta kertaa sillä välin kun odotellaan toisen aminohappopohjaisen saapumista apteekkiin (asutaan siis UK:ssa siksi mahdollisuus toiseen Nutramigen AA)). Itse olen tiukalla imetysdietillä ja oireiden tulkinta tuon Neocaten osalta on ollut haasteellista, mutta...
  5. M

    Uuden ruoka-aineen testaamisesta

    Kuinka muiden allergiset lapset reagoivat uuden ruoka-aineen maisteluun, jos kyseessä on sellainen ruoka, joka ei sovi? Tai siis luonnollisesti myöhemmin osoittautuu sellaiseksi. Meillä testaillaan nyt 9kk pojan kanssa porkkanaa, jonka sopimisesta olen hiukan skeptinen, vaikka verikokeessa...

Yhteistyössä