Onko muut äipät käynyt baareissa lapsen syntymän jälkeen? Minkä ikäinen lapsi oli kun menit ensimmäisen kerran baarin? Ajattelin itse juhlistaa 22w synttäreitä ja jättää mummolaan 10kk pojan onko liian aikaista?
Voi kuinka ex mies on pyrkinyt takaisin pyydellyt anteeksi tehnyt vaikka mitä, mutta oikeasti hän haukkuu koko ajan minua selän takana. En ottanut takaisin pysyin vahvana ja olen nyt todella onnellinen
Meillä oli sama juttu sanoin miehelle että erotaan ku sua noin ahdistaa ja niin minusta tuli 6kk ikäisen pojan yksinhuoltaja äiti ja päivääkään en ole eroa katunut
Käytiin neuvolassa neuvola täti että antaa kasvis ateria eli toinen lämmin ateria mietin mihin hiton väliin. No meillä menee näin: poika herää 9.00 siinä anna aamupalan menee päiväunille klo 11 herää n. kahden aikaan annan liha peruna kasvis aterian viideltä toiset päikkärit herää noin kuuden...
Tottakai. Onhan nekin ihmisiä eri kansaa vaan. Minä itse seurustelin muslimin miehen kanssa ja minulla oli parempi olla hänen kanssaan kuin suomalaisen kanssa. Muslimit osaavat myös olla minun mielestäni ihan kilttejäkin :saint: