Hakutulokset

1. N

Suurperheiden äidit! =)

täälä olisi 25v äippä pirkanmaalta =) perheeseeni kuuluu -99 ja -02 syntyneet pojat ja 8kk ikänen tyttö ja masuasukki :whistle: ja olen naimisissa. minulta löytyy sposti ja myös mese mutta meseossan saa spostin kautte :D susa_laine@gmail.com
  2. N

<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

Täällä olisi 3 lapsen äippä melkein tampereelta (muksut -99 poika, -02 poika ja -06 tyttö) itse olen 26v ja aviomieheni 27v ja perheeseemme kuulu myös karvaturri. mesekamuja kaipailen ja tottahan toki voidaan tavatakin vaikka kahvittelun yms merkeissä meseossa susalaine£@msn.com (ei ole...
  3. N

mesekavereita Nokia/Tampere alueelta

täällä 25v ja kolmen lapsen äippä tampereen naapuri kunnasta... mut saa lisätä kans meseen =) uudet mesekamut on tervetulleita ja joskus voi vaikka tavatakin susa_laine@msn.com :flower:
  4. N

efexorin aloitusoireet

mulla kanssa on efexori ja annostusta on nostettu 150mg ja on tuonut jo hiukan helpotusta elämään =) Kun kyseisen lääkityksen aloitin niin mulla kans on tullut sivuoireita esim.hikoilu ja huimaus,muita oireita en ole huomannut. minulla on lääkityksen rinnalla myös psykoterapia jossa käyn...
  5. N

Bi-äiti hakusessa

täällä myös samaan seurueeseen kuuluva äippeliin =) mesee saa pistää... susa_laine@msn.com
  6. N

Efexor masennuslääke 150mg Kokemuksia?

tänään sitten aloitin vahvempana kyseisen lääkkeen kun lekuri oli sitä mieltä.kaikista parhaiten itse tietää mikä auttaa ja mikä ei. tuun kertoon kun oon syönyt hetken tätä että auttaako minulla annostuksen nostaminen (= =)
  7. N

minipillerit

minulla nyt käytössä minipillerit.en täys imetä enään mutta imetän päivittäin muutaman kerran. tämä on nyt neljäs laatta minkä syön ja tasan kerran on vuotanut ja sillon mielestäni niukan puoleisesti tai sit normaalisti. ennen mulla on ollut todellarunsaat kuukautiset. mulle lekuri ainaskin...
  8. N

Efexor masennuslääke 150mg Kokemuksia?

minulla on kyseinen lääkitys 75mg annostuksella,sitä olen nyt syönyt nelisen viikkoa ja olen saanut vastetta mutta en ehkä vielä tarpeeksi.lääkärin kanssa on kyllä puhuttu jos annostusta nostaisi mutta tiedä sit auttaako se? tämä on toinen lääke mitä mulla on nyt kokeiltu ja tää on ollut ihan...
  9. N

PIRKANMAAN POPPOO

täällä olisi 25v kolmen lapsen äippä tampereen naapuri kunnasta. kavereita ei todellakaan ole koskaan liikaa :D olisi kiva tutustua =)
  10. N

uusia ystäviä

täällä kaipailisi uusia ystäviä äippä ja 3 lasta. äippä syntynyt 81 ja lapset pojat 99 ja 02 syntyneet ja tyttö 06 syntynyt.asumme pirkkalassa. perheeseemme kuuluu myös aviomies ja koira. saa laittaa spostia tai meseen lisätä :D susa_laine@msn.com

Yhteistyössä