minipillerit

Itsellä käytössä ollut jo vuosia minipillerit, koska muita en voi käyttää.Niissä taitaa olla hiukka sellainen haittapuoli, ettei menkat välttämättä ole yhtä säännölliset kuin muilla merkeillä.

itsekin kokeillut
Kokeilin imetyksen aikana minipillereitä, mutta mulla oli kanssa tosi paljon ns. välivuotoa ja lopetin ne heti kun imetyksenkin ja siirryin takaisin yhdistelmäpillereihin...
Ei sopinut mullekaan!

Kysy lääkäriltä vaihtoehtoa...

Itsellä oli käytössä Cerazette-pillerit. Imetyksen aikana oli vuoto vielä siedettävää, eli vuosi vähän ehkä n. 3 viikkoa, mutta sitten oli monta kuukautta ilman vuotoa. Imetyksen jälkeen meni kaikki ihan sekaisin. Tauot olivat n. viikko joskus. Eli koskaan ei tiennyt milloin vuotaa ja kuinka runsaasti. Kun olin jo yli 2 kk vuotanut todella paljon, päätin, että nyt riittää....

Yksillöllistä kuitenkin, toisille sopii ja toisille ei.

minulla nyt käytössä minipillerit.en täys imetä enään mutta imetän päivittäin muutaman kerran.
tämä on nyt neljäs laatta minkä syön ja tasan kerran on vuotanut ja sillon mielestäni niukan puoleisesti tai sit normaalisti.
ennen mulla on ollut todellarunsaat kuukautiset.
mulle lekuri ainaskin sanoi että voipi olla että kuukautisia ei tulisi olleskaan niin kauan kun minipillereitä syön

anksu
itselläni oli minipillerit nrljäkuukautta.ensimmäinen kuukausi meni ihan hyvin mutta sen jälkeen alkoikin pelkkää vuotoa. rätittömiä päiviä oli harvoin. sen jälkeen lopetinkin pillerit.

Yhteistyössä