Hakutulokset

  1. J

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    Olen aiemmin ollut tuolla lokakuisten puolella, mutta viimiset pari kuukautta olen kuitenkin jumittunut lukemaan teidän juttuja kun la:kin siirtyi syyskuun puolelle. Ajattelinpa siis että jos saisi tänne mukaan vielä liittyä :wave: Eli olen 26v kahden pojan (2v ja kohta 6v) äiti turusta ja...
  2. J

    Onko sekin "ällöä" kun 4v. käy pussailemassa vieraita vauvoja?

    Ei se musta ole ällöä vaan suloista !! Ainoa, mistä pitäis huolehtia on se ettei ihan pientä vauvaa (alle 3kk tms.) kauheesti paijais koska pienet eivät osaa olla tarpeeksi varovaisia pienten käsittelyssä! :heart:
  3. J

    Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

    niin joo siis 28.9 olisi tuo laskettuaika.. Voi kun väsyttää!! Pojat heräsi tänään ekan kerran jo klo 6.15 ja sen jälkeen eivät enää sitten nukkuneetkaan ku yhen vartin pätkän. Nyt niitä sitten kiukuttaa koko ajan kaikki aivan älyttömät pikku jutut :headwall:
  4. J

    Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

    Täällä ilmoittautuu yksi pallomaha lisää!! Eli kahden pojan(vanhempi pian 6v ja nuorempi ensiviikolla 2v) 27v äiti ja rv nyt 13+3 ja turun keskustassa asustellaan nyt ainakin toistaiseksi. Pahin vaihe raskaudesta taitaa olla menossa ohi eli siis pahoinvoinnit ja elämä alkaa taas vähitellen...
  5. J

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    olin tuossa edellispäivänä ultrassa ja kaikki oli hyvin! Ainoa yllätys oli että raskaus oli pidemmällä ku mitä piti! Menkkojen mukaan ilisi pitänyt olla 12+3 mutta olikin 13+1, eli laskettuaika muuttus syyskuun lopulle 28.9.. Taidan silti pysyä täällä lokakuisissa kun täällä teidän juttuja on...
  6. J

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Huh!Teistähän on vaikka kuinka moni jo käyny ultrissa ja lääkäreillä!! Mulla rvk 11+4 ja ultra on vasta ens tiistaina ja lääkäristä ei ole puhuttukaan! Tästä tulikin mieleen että mä sain labralähetteen joka pitäis hoitaa samalla ku käyn ultrassa, mutta onko muillakin niin huimasti ku 11 eri...
  7. J

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Mulle juomattomuus ei ole ollut mikään ongelma kun en muutenkaan juo ku max 3krt vuodessa! Meillä kun on niin vaikeaa saada lapsia hoitoon, tai mitse asiassa nuorempi (kohta 2v) ei oo ollut kertaakaan yökylässä ja vanhempi on ollut varmaan n. 3v sitten... Oireista sen verran että mulla on...
  8. J

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    En olekaan piiiitkään aikaan jaksanut tänne kirjoitella, tai oikeastaan aluksi oli kone huollossa ja sen jälkeen oli niiiiin paha olo etten pystynyt edes ruutuun katsoa!! Mutta nyt alkaa olo vihdoinkin helpottaa :D Paitsi että eilen nousi kuume ja huomenna olisi eka neuvola.. pitää peruuttaa...
  9. J

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Mikä tuo kerho oikein on ja miten sinne pääsee.. Taidan olla vähän yksinkertainen tai jotain :snotty: Ja noista raskausoireista tuli mieleen että mä oon jo toista viikkoa röyhtäillyt ihan hirveesti.. Tosi naisellista :laugh: Mahtaakohan se johtua raskaudesta, vaiko jostain muusta..
  10. J

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Minutkin voi lisätä listalle, eli olen 26v kahden pojan (1v10kk ja 5v7kk) äiti ja nyt kolmonen on tulossa ja la olisi 3.10. Synnytyssairaala on näillä näkymin tyks, mutta meillä on asunnon haku päällä joten se saattaa vielä muuttua! Karsea olo koko ajan; väsyttää, oksettaa, on ku ois kauhea...

Yhteistyössä