Hakutulokset

  1. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Nyt sain otettua itseäni niskasta kiinni ja kirjoitettua tänne. Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksia aina silloin tällöin. :D Meidän pikku herra on kasvanut kovaa vauhtia. Nyt hänellä ikää 4 kk 1 vko. Viimeksi ollaan käyty 3 kk neuvolassa, jolloin painoa 6368g (3720g), pituutta 63,5 cm...
  2. S

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    hei! Kiitos Jadekettu hyvistä vinkeistä vauvan vuorokautiseen rytmiin. Meillä näkyy olevan juuri tälläistä nyt. 9-16 on hyvä "rytmi", mutta kun ilta koittaa alkaa kitinä ja maratontissittely. Yölläkin vauva heräilee vähän miten sattuu... Mutta onneksi olen saanut levätä aamupäivisin. Nyt...
  3. S

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Meille syntyi suloinen poika sunnuntaina 8.3.09 klo 19.36, Painoa pikku herralla oli 3720g. Synnytys oli melko nopea ja helppo. Supistelut alkoivat herättyäni n 20 min välein. N. klo 13.00 maissa alkoi supistelut olemaan 10 min välein ja kestoltaan noin 1 min. Selvästi napakampina. Mies...
  4. S

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Kylläpäs olette olleet ahkeria kirjoittajia. Huomaa että nyt on meidän kuukausi... Maaliskuu! Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: ja toivottavasti kaikilla menee loppuaika hyvin ja nopeasti... Itselläni on nyt useana yönä tuntunut supisteluja ja menkkamaisia kipuja alamahalla. Mutta...
  5. S

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    En minäkään saanut auki aikaisempia pinoja. Luulin jo että vika on omassa koneessa, mutta taitaapi olla yleinen vika.... Kiitos KAA taas uudesta pinosta, jospa rupeaisi tämä kunnolla toimimaa. Täällä olo alkaa olla jo aika tukala. Yöt on mennyt vaihtelevasti. Viime yönä supisteli jo jonkin...
  6. S

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Heippa mammat! Olettepa olleet ahkeria kirjoittajia. Ensiksikin paljon onnea Fazerinalle ja koko perheelle. Tsemppiä huomiselle Upupalle, varmasti ihana tietää, että huomenna on se suuri päivä ja saa vauvan syliin... :) :heart: Omaa napaa... Minusta tuntuu, että tämä raskaus menee...
  7. S

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Hei kaikille! Minulla ollut tänään oikein 13 päivä perjantai. Aamulla kun olin lähdössä ulos, niin liukastuin ulkorappusissa. Mulla murtui varvas. Arvatkaa vaan onko kävely hankalaa... Olis massussa ollut ihan tarpeeksi, mutta nyt sitten vielä tämä varvas. Lääkäri sitoi sen vaan toiseen...
  8. S

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Huomenta! Kylläpäs on paljon tullut viikkon tekstiä. Huomaa että suurin osa on jo jäänyt äippälomalle. Minulla oli karsee yö takana. Heräsin lähes tunnin välein ja tuntuu että pissallla täytyy käydä vähän väliä... Tosiaankin voi nukkua vain vasemmalla tai oikealla kyljellä tyynyin...
  9. S

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Torstaita vaan kaikille! Olipa ihana ottaa aamulla tunnin unet, sen jälkeen kun olin laittanut lapset kouluun kahdeksaan. Kohta yritän tehdä vähän lumitöitä, kun on tuota luntakin satanut jo aika paljon... Pesänrakennusviettiä kyllä löytyy. Taidan tänään pestä loput vauvan vaatteet ja...
  10. S

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Vieläkö mahtuisi mukaan tänne Maalismasuihin? Olen käynyt täällä usein lukemassa teidän kirjoituksia, ja nyt kun tänään alkoi äitiyslomakin, ajattelin että kotona ollessa sitä joutaa kirjoittamaan paremmin. Voisitko Kaa lisätä minut joukkoon... Laskettu aika on siis 11.3. kolmas lapsi tulossa...

Yhteistyössä