Hakutulokset

  1. K

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    On pitäny jo pari kuukautta käydä laittaan tänne meidä poitsun tiedot, mut se on aina vaan jääny.. :D Eli poitsu synty 14.8 ja mitat oli 2980g 48cm ja pään ymp. 32cm Maailmaan ponkaistiin kaks viikkoa etuajassa eli rv. 37+6 Synnytys kesti peräti kolme ja puoli tuntia! :D Nyt täällä on...
  2. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea kaikille vauvautuneille!! :heart: Itsekkin synnytin 14.8 pienen pojan. Rv. 38+0 Pojan mitat oli 48cm ja 2980g Synnytys oli todella nopea, kun miettii että poika on esikoinen. Kolme ja puoli tuntia vesien menosta niin poika oli jo sylissä. :D Tunne oli mitä mahtavin, eikä synnytys...
  3. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Heipä hei pitkästä aikaa!! Täällä on nyt rakenneultra takana ja kaikki oli hyvin. Saatiin pari oikein hyvää kuvaa vauvasta, joita on saanu esitellä ystäville ja sukulaisille. :D Sukupuolta ei haluttu tietää, pidetään jännitystä yllä loppuun asti. ;) Sokerirasituksesta. Vähän oon sitä...
  4. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Oikein Iloista Pääsiäistä Kaikille!!! :flower: :wave: Kendi ja vaavi 20+0
  5. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Tulossa kuuma kesä? Tänään oli töissä puhetta siitä et millainen sää mahtaa olla kesällä kun on viimeisillään niin uusimman tiedon mukaan on tulossa kunnon intiaanikesä eli aurinkoisia päiviä riittää ja lämpöä yli 30 astetta. :snotty: Kesää odotellessa! :D tyttönen90 en oo ihan varma...
  6. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Uusien vaateiden pesu. Mulla on ollut aina se tapa et alusvaatteet ainakin pestään ennen käyttöä, kun ei tiedä kuinka paljon vaatteet on pyöriny kaupan lattialla ennen ostoa. :D Päällysvatteille ei oo niin justiinsa. Mut vauvan vaatteet... en tiiä... kai ne olis ehkä hyvä pestä. ;)...
  7. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Äitiyspakkauksesta. Me otetaan pakkaus ku on esikoinen tulossa. :)
  8. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Ensimaidosta. Piti tässä ihan ruveta kyseleen, et onko muilla tiputellut jo maitoa? Olin tuossa aivan ihmeissäni ku alko topin etumus täplittymään. En ollut yhtään ajatellut että maitoa voisi tihkua jo näin varhaisessa vaiheessa ja kun vielä esikoista odottaa. :D Neuvola täti tuumasi, et...
  9. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Voi kökkö... Olin tässä jo siinä toivossa et olisin säästyny tältä räkätaudilta ja kuumelta, mutta saikulla nyt sit kumminki ollaan... :o Kendi ja vaavi 16+4
  10. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    EjaVlle ja miehellesi tosi paljon halauksia ja voimia!!!! Mä aloin itkemään ihan älyttömästi kun luin tarinasi, tuntuu pahalta teidän puolesta. Muistakaa olla toistenne tukena ja apuna!! :hug:
  11. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Heips!! Kauuuheeesti kerenny tulla tekstiä, eihän tässä meinaa perässä pysyä... :D Hankinnoista. Meillä on jo kaikki hankittuna, asialla ei pitänyt olla kiire mutta kun on tullut asiasta puhetta sukulaisten kanssa niin kaikki on puskenut tavaraa mukaan. (Pois omista nurkistaan ;) ) Eikä...
  12. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Liikunnasta. Olen kyllä yrittänyt alkaa liikkumaan enemmän sen jälkeen kun sain tietää olevani raskaana. On tätä lähtöpainoakin jo pari ylimääräistä kiloa... :ashamed: Tänään kävin hiihtämässä ja oli ihanaa mennä kun on niin kaunis sää. :saint: Muuten en kyllä harrasta mitään erityisesti...
  13. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Hihii, musta tuli tänään täti!! (taas :D ) Isoveli soitti tossa ja kerto et terve vauva oli syntyny... :hug: Oon tässä miettinytki et mukavaa kun meitin vauvoilla ei ole kuin puoli vuotta ikäeroa. :) On sit leikkikaveri ku menee kylään. :D Kendi ja vaavi 13+4
  14. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Asumisesta. Asutaan miehen ja kissan kans n. 90 neliön ok-talossa ja hyvin mahdutaan. :D Pikkuselle on sit oma huone. :)
  15. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Heipä hei pitkästä aikaa!! Tänne näyttää kuuluvan pääpiirteittäin hyvää. :) Pakko vähän hehkuttaa, oltiin tossa keskiviikkona niskapoimu-ultrassa ja kaikki oli hyvin! :D Lääkäri sano et siro niska. Nyt sit mieskin näki kuinka vauva liikkui ja saatiin kuunnella vähän sydänääniäkin. :heart...
  16. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Hihii, hienoo ku tulee uutta väkeä. :D On niin monta jääny joukosta pois. :'( Rasvauksesta Millanen rasva on hyvää tai siis et millasta on hyvä käyttää?? On ollu puhetta jopa öljystä?? Ite en ole rasvaillut, mut vissiin olis ihan aiheellista.. :p Kendi ja vaavi 11+2
  17. K

    Paljonko maksaa auton akku?

    Kokemuksesta, älä osta bilteman akkua!! Eivät oikein kestä... |O Akku on oikeesti sellanen vehje johon kannattaa satsata. Esim. AD varaosamaailmassa oli tossa vasta tarjousessa vartan akkuja ja niille tulee useamman vuoden takuukin mukaan eikä maksa ku n. 70? mut tokihan se riippuu myös...
  18. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Raskauspäiväkirjasta kyllä mä oon tuossa pikkusen kirjotellu tuntemuksia tuolta neuvolasta saatuun vihkoseen. :D Onhan se sit hauska lukea jälkeen päin lueskella ja jos vaikka joskus tulee enempi lapsia niin saa vertailla et millaset on ollu tuntemukset. :) Ihanaa kun on tullut uusia...
  19. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Pikkukakkonen21 voi ei!! :( Tosi paljon halauksia ja voimia tulevaan!! :hug:
  20. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Pahoinvoinnista ja finneistä: Täällä viä jatkuu pahoinvointi ja väsymys. Sais alkaa kyllä pian loppuun ku tuntuu ettei saa oikeen kunnolla mitään aikaseksi. Mä en pystyny peseen edes pyykkiä ku mulle teki niin pahaa puhtaan pyykin tuoksu!! :laugh: Vaihdoin tuossa sit pesuainetta niin uskaltaa...

Yhteistyössä