Hakutulokset

  1. M

    Mitä lapsille hautajaisiin päälle?

    Mitähän vaatteita lapsille olisi asiallista laittaa hautajaisiin päälle? Meiltä ei mitään tummia vaatteita löydy, ainakaan tytöltä. Eikös pojalle ole ihan ok laittaa esim. tuollaiset ihan siistit housut ja kauluspaita. Mitään pukua en lähde ostamaan, koska se menee tasan tämän kerran ja on...
  2. M

    Miksi oma äiti aina haukkuu yms..

    Mä olen vanhin viidestä lapsesta (nuorin 20v mua nuorempi). Nyt sitten ollaan riidoissa, tai äitini oli sisarelleni sanonut, että minä olen suuttunut. Äitini soittaa minulle aina vain silloin, kun tarvitsee minulta jotain. Koskaan ei juurikaan kysele, mitä lapsillemme kuuluu tms. Ja aina...
  3. M

    Itsensä irtisanominen..

    Huomenna pitäisi saada tietää, pääsinkö hakemaani työpaikkaan vai en.. Ja JOS pääsin, pitäisi sanoa itseni irti. Mutta, tän hetkinen pomo lähtee huomenna ulkomaille ensi viikoksi... Miten tuo irtisanominen olisi fiksuinta hoitaa???Kaksi viikkoa on kuitenkin irtisanomisaika ja uudessa työssä...
  4. M

    Työpaikka kuvottaa..

    Mulla on ihan vakkarityöpaikka, kaupan alalla. Mutta kauppiaiden vaihduttua kaikki on mennyt päin persettä... Kaikkia suurinpiirtein syytetään varkaiks, koko ajan kytätään ja vahditaa ja valitetaan ja komennetaan. Harvemmin MITÄÄN hyvää sanottavaa. Jatkuvasti tulee lappua lapun perään...
  5. M

    Miten vois kotikonstein kiillottaa valkokultaista sormusta??

    Onko kellään mitään ideoita?
  6. M

    Siis miten toi Kaunotar ja Hirviö-dvd voi olla muka ton hintanen!!!

    Etsiskelin huuto.netistä Kaunotar ja HIrviö-leffaa, kun haluisin sen muksuille.. Mutta kahdessa kohteessa lähtöhinta 99e!!!! Oonko mä oikeesti ihan pihalla näistä hinnoista, vai voiko se oikeesti olla ton hintanen???? Ei ainakaan noi muut Disneyn leffat ton hintasia ole olleet..
  7. M

    Aarghh! Taas typyllä alkaa housut olemaan lyhyitä...

    Miten toi neiti voi kasvattaa noita jalkojaan noin.. Taas alkaa kaikki college- ja muut housut oleen lyhyitä! Pitäis alkaa haalimaan 110cm housuja, tällä hetkellä käytössä 98/104 ja lyhyitä ovat. Kasvaa aina jotenkin "salaa" =)
  8. M

    Onko lapsenne sairastaneet vesirokon vai oletteko rokottaneet sitä vastaan?

    Meillä pojalla oli "helppo rokko" joskus pari vuotiaana, mutta tytöllä ei vielä ole ollut (täyttää tänä vuonna 5v). Mietin vaan sitäkin, että tytöllä on jonkin verran atooppinen iho, että voiko se olla "rankempi" ?
  9. M

    Sokerikakkupohja vai sienikakkupohja?

    Mä nyt vasta hokannut uuden kakkupohjan, eli tuon sienikakun. Mitä eroa sillä on tavalliseen sokerikakkupohjaan? Kumpi on "parempi"? Sunnuntaina pitäis kakkua syödä, joten uskaltaisinkohan kokeilla tuollaista sienikakkupohjaa...
  10. M

    Mies haluaisi tatuoida lasten syntymäajat kiinalaisin numeroin tai kirjaimin, löytyykö jostain...

    jotain vinkkiä niihin? Oon yrittänyt googlettaa, mutta jotenkin en löydä mitään.. Samalla mä pääsen ottamaan kauan halutun tatuointini :)
  11. M

    Siis ei kai toi osittaisen hoitorahan määrä ole noussut huomaamatta?

    Mä saan siis sitä osittaista hoitorahaa (eli sen 70e miinus verot), kun teen lyhennettyä työviikkoa pojan kouluunmenon vuoksi. Kattelin vaan Kelan sivuilta, että maksetaanko se hurjat 56e mulle nyt perjantaina vai maanantaina. Ja se siis maksetaan nyt perjantaina, mutta summana näkyi 90e...
  12. M

    Onko kukaan ostanut PSP 3004-pelikonsolia? Tuleeko siinä mukana muistikortti?

    Tilattiin pojalle cdon.comista, mutta siitä ei oikein ilmennyt, että tuleeko mukana muistikortti vai ei... Ilmeisesti tarvii sen pelejä varten, ainakin näin ymmärsin.. Ei oikein ymmärrä noista pelijutuista..
  13. M

    Minkälaisia oireita lapsellanne on ollut kun todettu maitoallergia ja minkä ikäinen lapsi?

    Kun lueskelin eri nettisivuja, niin todella monella lapsi on ollut alle vuoden ikäinen, kun maitoallergia todettu. Meillä Typy kun on jo neljä. Verikokoe tehtiin ja maito oli ainoa, joka sieltä kohonneena arvona nousi esiin. Typyn oikeastaan ainoa oire on atooppinen ihottuma, joka paheni...
  14. M

    Onko kaakaojauheessa maitoa? Kun sitä on noissa suklaamuroissa esim..

    Meinaan tota kaakaojauhetta.. Neidillä siis maidoton ruokavalio ja on tähän mennessä tottunut syömään esim. coco pops-muroja. Niissä on kaakaojauhetta joku muutama prosentti, mutta missään ei mainita onko siinä kaakaojauheessa maitoa...
  15. M

    4v tyttö ja maitoallergia (?) !!Kaikki maitoallergisten äidit/isät, jelppiä!!

    Tänään juuri käytiin kuulemassa verikokeiden tulokset. Kaikki muut "tavalliset" allergisoivat ruoka-aineet olivat ns. negatiivisia, paitsi maito. Joka oli koholla, sitä en tiedä mikä sen ns. normaaliarvo on. Eli nyt sitten tytön pitäisi olla maidottomalla ruokavaliolla pari-kolme kuukautta ja...
  16. M

    Työnantajan mielestä ei tietenkään koskaan saisi sairastaa, tai lapset..

    Mä oon ite nyt ollut kuumeessa lauantaista lähtien, nyt vasta jaksoin nousta koneellekin tarkistaan sähköpostit. Tytölle nousi kuume la-su välisenä yönä, ja hällä on myös edelleenkin. Soitin terv.keskukseen ja sain siis vielä tän, huomisen ja keskiviikon sairaslomaa. Soitin pomolle, joka...
  17. M

    Oletteko tehneet Hello Kitty-kakkuja? Jos, niin minkälaisia... Tarttis ideaa..

    Tytön 4v synttäreille tarvis tehdä toivomuksen mukaan Hello Kitty-kakku... Onko kuka tehnyt millaisia?
  18. M

    Onko atooppisen ihon takana aina allergia?

    Meillä tytöllä tosi pahana taas toi iho, on siis atoopikko. Rasvausta ja rasvausta, ja silti aina vaan välillä pahenee. Tiistaina onneks taasen lääkäriin aika ja nyt vaadin lähetettä parempin tutkimuksiin Taysiin. Aina vaan määrätään uutta rasvaa. Jos siinä takana onkin joku allergia...
  19. M

    Onkohan toi meidän koira sokeutumassa :(

    Tänään on kyllä lääkärikynti vielä edessä... Muutaman päivän sisällä silmät ovat muuttuneet oudoiksi. Oikeastaan silmää ei juurikaan näy, tai sitä pupillia. Yläluomi on kovasti silmän päällä. Koira on nyt pari päivää mennyt todella varovasti pitkin asuntoa. Nuuskii kovasti ja eilen illalla ja...
  20. M

    Voi veetu, kun toi pomon asenne on aina yhtä ihana, kun ilmoittaa lapsen olevan sairaana :/

    On niin ihana aina että... Mä ilmotin, että meidän neiti nyt 39 asteen kuumeessa ja ihan älytön yskä. Koko viime yön jo valvoin sen kanssa, kun yski. Mun olis kyllä pitänyt mennä aamuun töihin, mutta en mä tota muksua voi hoitoon laittaa tollasena. Miehellä on yt-palaveri, kun on luottamusmies...

Yhteistyössä