Hakutulokset

1. H

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

Heipsan pitkästä aikaa :wave: Täällä on työharjottelut päällä niin energia tuntuu menevän siihen. Tosi kiva paikka niin on ajatukset positiivisina eikä oo ihan koko ajan tarvinnu kuumeilla. ;) Viime kierto oli sitten tosiaan ensimmäinen ilman hormonaalista ehkäisyä ja muutamia lipsumisia...
  2. H

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Kiva kun te "lapselliset" kerrotte omista mussukoistanne. :heart: Pistää hymyilyttämään. Mietin kans itse tota lapsen tuloa elämään muutoksena niinkun jenkkivaimo kirjottelikin, ei tullut rajoitus edes mieleen. Jotenkin olen ajatellut että se muutos "kuuluu" normaalin elämään. Toki kaikki ei...
  3. H

Nonniin aika härvelin poistoon on varattu. Terkkarikin oli sitä mieltä että ei ole mitään järkeä pitää kun tiputtelun olisi luullut loppuvan jo puolen vuoden jälkeen ja tuskin se tilanne tästä kummemmaksi muuttuu. Kiitokset teille kannanotoistanne. =) Ja juu Metsätähtönen jouduin maksamaan...
  4. H

Tänne onkin tullut oikein listakin. =) Mä en kyllä uskalla mihinkään listoille lähteä kun ei nyt ole vielä mitään selvää "suunnitelmaakaan". Me ei kyllä varsinaisesti olla kerrottu kenellekään vauvahaaveista. Jos joku on kysynyt niin sillon oon vaan sanonu että katotaan nyt ensin koulu loppuun...
  5. H

Niin ymmärrän toki jos takana on vuoden mittainen yritys niin varmasti alkaa turhauttaa. Tuntuu vaan että jos ei muutamaan kuukauteen tärppää niin toiset on jo ihan säpäleinä. No jokainen tavallaan. Mä menin tilaamaan vauva-lehden näytenumeron ja nyt on jo varmaan kymmenes kerta kun kyseistä...
  6. H

Moikkuli kaikille :) En olekaan hetkeen kirjoitellut vaikkakin lueskellut olen. Nyt oli sitten pakko taas vähän avautua: mulla on IHAN järjetön vauvakuume. Siis ihan mieletön. Tuntuu etten nyt osaa ajatellakaan mitään muuta. Tänään kun päivällä nukuin muutaman tunnin ennen yövuoroa niin...
  7. H

Hormonikierukasta huolimatta raskaana?

Mulle laitettiin hormonikierukka viime joulukuussa ja sen jälkeen parit menkat mutta sen jälkeen ei olekaan veristä vuotoa tullutkaan vaan nimenomaan tuota rusehtavaa tuhruvuotoa. Mullakin rinnat turpos ja oli kipeet. Muitakin oireita oli ja r-testinkin tein kun rupesi epäilyttämään. Noi oireet...
  8. H

Meillä kans mies on sellanen jahkari että välillä ottaa itteäni aivoon ja lujaa. Toisaalta se on se järki kun mä taas vedän tällasissa asioissa tunteella. Samantyyppisiä keskuteluita on meilläkin käyty ja jossain vaiheessa mieskin sanoi että kyllä hänelläkin on vauvakuume mutta sitten taas kohta...
  9. H

Tervetuloa daisseli! Koitin kirjautua varmaan kymmenen kertaa kunnes huomasin että oon kirjoittanut helina... ai miten niin blondi? :laugh: no mutta pääsinpäs taas kuumeilemaan lopulta. Juu onhan noissa kultseissakin kouluttamista ja uroksessa enemmän kun nartussa niin kuin kaikissa...
  10. H

inieh mäkin tein sen facebook testin ja mulla lapsen syntymä meni 2018 keväälle.. Toivottavasti nyt ei sentään niin kauas menis. Onhan noi tietenkin ihan varteenotettavia testejä :laugh: Juttelin tässä henkevästi tulevan anoppini kanssa ja hän kertoi keskenmenoistaan joita on siis monta...
  11. H

inieh :hug: sinne! Mä oon niin koiraihminen henkeen ja vereeen että aina surettaa tollaset jutut. Meillä on porukoilla 15-vuotias koiraherra ja voi sitä itkun päivää kun hänen aikansa joskus tulee. Mutta sitten kun kärsimys voittaa elämänilon niin on aika päästää ystävä taivaan pelloille...
  12. H

Heippa marza ja tervetuloa sekalaiseen seurakuntaamme! Onneksi te olette niin eksperttejä nuissa hää jutuissa niin saatte mua opastaa :D Kirkon juu ajattelin varailla tässä piakkoin mutta tarttis käydä kuikuilemassa että minkä kirkon valitsee kun on noita vaihtoehtoja jokunen. Olen siis...
  13. H

Pikaista paranemista Metsätähtis . Itse inhoan vatsatautia eikä onneksi ole aikoihin sellasta ollutkaan jos ei itse aiheutettuja tiloja lasketa. :laugh: Täällä vielä parannellaan flunssaa. :snotty: Jep sairaanhoitajaksi tosiaan opiskelen. Mullakin oli jossain vaiheessa sellanen visio...
  14. H

Heipä hei PennyL ! Nyt kun ajattelen tarkemmin ja Pennyn juttuja luin niin tulin kyllä entistä vakuuttuneemmaksi siitä että vaavi saa nyt odottaa tuloaan koulun loppumiseen. Taloudellista tilannettakin pitää ajatella. Vaikka vauva ei niin rahasta välitä vaan rakkaudesta mutta jos vanhemmilla...
  15. H

Niin paljon tulee aina asiaa ettei muista mihin kaikkeen piti jotain kommentoida mutta yritän nyt jotain sepostaa. :) Tervetuloa mamitus kuumeilevaan joukkoomme :flower: Näin viime yönä sellaista unta että mies oli käynyt lääkärissä poistattamassa ITSESTÄÄN kierukan :laugh: Joo...
  16. H

Tervetuloa uusille :flower: Täällä yksi flunssainen pääsiäisestä toipuva. Onneksi kuume on kuitenkin vain tuo vanha sama vauvoihin liittyvä eikä kuumemittariin. :snotty: Kotikonnuilla tuli pyörähdettyä ja siellä olikin hurjasti lunta, mutta oli kyllä ihan ihanaa tulla takaisin tänne lähes...
  17. H

Hymyssä suin täällä lueskelin Metsätähtiksen juttuja :) kiva kun joku muukin hössöttää ja en tarkoita pahalla. :heart: Olen mäkin foolihapoista ym lukenut mutta vielä en ole toteuttanut muuta kun tiedonhakua. Tässä kohtaa ainakin on hyötyä opiskelusta kun tosiaan osaa etsiä niitä...
  18. H

Metsätähtiksen kuumeiluaste alkaa kuulostaa meikäläisen kuumeilulta :D taitaa mennä melkein meidän kaksinpuheluksi lörpöttelyt. :laugh: Joo siis onhan siinä se pari kk valmistumisen jälkeen mutta kun meillä menee niin hassusti tämä koulu että teemme opinnäytetyöt toiseksi viimeisellä...
  19. H

Mukavaa Metsätähtis kun olet eksynyt paikalle =) Meillä ollaan vaihteeksi juteltu aiheesta ja päätökset on tehty. Ainakin hetkellisesti. :p ainahan tilanteet elää. Häät on jo sovittu ja siitä alkaisi vauvantekopuuhat. Tällöin jos tärppi kävisi heti niin vaavi saattaisi putkahtaa...
  20. H

jn1 tommonen on inhottavaa :( eihän se toinen tiedä sitä että tollasella kysymyksellä voi saada toiselle tosi pahan mielen aikaseksi. Mä olisin saattanut sanoakin jotain ei niin painokelpoista tuohon. :D Mahtaako se olla tämä kevätaurinko vai mikä kun tekee meikäläisestä ihan pöpin...

Yhteistyössä