Hakutulokset

  1. K

    * OYS 2011 hoidot *

    Moikka!! pitkästä aikaa kerkiän tännekkin kirjoittelemaan. Täällä on näköjään koettu iloja ja suruja, mutta näistä vielä noustaan. :) ON: Eli me käytiin tänään PAS siirrossa ja yksi top alkio siirrettiin. Nyt sitten piinaillaan vajaa pari viikkoa ja toivotaan että alkio tarrautuis kiinni...
  2. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi kaikille!! Täällähän on tapahtunut niin iloja kuin surujakin. Isot tsempit odottajille ja piinailijoille ja vielä isommat tsempit muille joita ei vielä onnistanut!!! ON: Meillä alkoi tänään ne piinaviikot eli tänään oli PAS siirto. Yksi TOP alkio siirrettiin ja toinen meni takas...
  3. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi!! Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen ku ollaan oltu parin kuukauden tauolla. Oli hienoa lukea ettätäällä on myös onnistumisia tapahtunut!! Se tuo itellekkin jonkun verran toivoa tulevaan. Niin ja onnea kaikille plussanneille!!! :) ON: Meillä on siis yksi poika -09 ja se sai alkunsa...
  4. K

    * OYS 2011 hoidot *

    Moi!! Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen ku ollaan oltu pienellä tauolla. Meillä on siis edessä 1.PAS. Eilen juuri alkoi kuukautiset ja aloitin Zumenon kuurin. Mulla on monirakkulaiset munasarjat ja sen lisäksi en ovuloinnut ja eikä minulla limakalvokaan kasvanut. Nyt vaan toivotaan että...
  5. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi!! ON: Tänään siis käyty ultrassa ja huonojahan uutisia sieltä tuli. Limistä ei ollut eikä yhtään kunnon rakkulaakaan löytynyt, joten nyt edessä lääkinnällinen hormonihoito. Ja hoito vasta tammikuussa kun sopivasti olis varmaan tuo joulu tullut sotkemaan meidän kuvioita. Nyt sitten...
  6. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi kaikki!! Päätin liittyä tähän ketjuun, vaikka olen tuonne muuallekkin kirjoitellut, mutta täällä monella menossa samat asiat kuin meillä ni täma tuntuu oikealta. Eli meillä on seuraavanlainen tilanne: Meillä on v.2009 syntynyt poika, joka on saanut alkunsa tuoresiirrosta ja nyt meillä...
  7. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Rapu78: Eli mulle koitettiin tehdä siirto omaan kiertoon jossa Clomeilla kasvatettiin näitä rakkuloita ja sen jälkeen olisi pitänyt tulla ihan normaali ovulaatio. Mulla monirakkulaiset munasarjat ja sen takia ei tule sitä yhtä kunnollista rakkulaa, joka voisi hedelmöittyä. Kun sitten olisi...
  8. K

    * OYS 2011 hoidot *

    Moi kaikki!! Ajattelin kirjoitella tänne kun olen itsekki hoidoissa oys:ssa. Olen kirjoitellut tuonne IVF/ICSI-hoitoja aloittavat ryhmään, mutta tänne on mukava kirjoittaa ku täällä on muitakin OYSsilaisia. VALOA: kirjoittelinkin sulle tuonne toiseen ryhmään kun kyselit niistä mun...
  9. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Moikka taas! valoa: mulle määrättiin toi clomi sen takia, koska mulla monirakkulaiset munasarjat ja munarakkulat ei tahdo luonnostaan oikein kasvaa enkä sitte sen takia ovuloi. ja PAssi on tulossa mun omaan kiertoon jos tästä nyt tulee jotain ku mulla muutenkin on aika pitkä kiertoväli että...
  10. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Moi kaikille!! Nyt vihdoin ja viimein kerkeän taas kirjoitella tänne, mutta olen kyllä koittanut käydä tätä lukemassa aina kun tässä vaan kerkeää. Ihana on lukea muiden onnistumisista, mutta tulee myös tosi surullinen olo epäonnistumisista. Samalla itellä pelko kasvaa että mitenhän meidän...
  11. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Moi kaikki!! Minäkin päätin liittyä ketjuun mukaan. Eli meillä tilanne sellainen että seuraaviin menkkoihin koitetaan tehdä pakastusalkioiden siirto. Meillä siellä on käytössä kahteen kertaan. Toisessa kaksi ja toisessa kolme alkiota. Menkat pitäisi tulla parin viikon päästä niin sitten näkee...

Yhteistyössä