Hakutulokset

  1. M

    Turkuun lomalle lapsen kanssa

    Kertokaas paikkakuntalaiset/siellä käyneet hyviä kirppiksiä ja lastenvaateliikkeitä joista saa edullista ja käyttökelpoista vaatetta? Kuulin et siellä olisi jossain joku lastenvaatteiden alekauppa??? Onkos sielä jotain eläinpuistoja tms. missä vois lapsukaisen kanssa viettää aikaa...
  2. M

    pois

    pois
  3. M

    Töissä on niiiiin tylsää...

    Vielä täytyisi jaksaa valvoa 7 tuntia! Vinkkejä? Battery ja kahvi on jo käytössä....
  4. M

    Mia Toi*****!!!!

    nikkisi olen kadottanut... otatko yhteyttä minuun? Kaipailen sitä maksusuoritusta edelleen. HUOM!!! Asiassa ei ole kyse huijauksesta, vaan väärinkäsitys minun puolelta!
  5. M

    poika 10kk ja aina kipeenä...

    Oiskohan jollain kokemusta tälläisestä? Meillä poika n. viikon välein korkeassa kuumeessa. Välillä räkäinen ja yskii. Tätä on nyt jatkunut tammikuun alusta asti ja alkaa voimat ja keinot loppua. Tammikuussa alkoi otiitilla ja astmaattisella keuhkoputkentulehduksella, hoidoksi antibiootti...
  6. M

    POIS

    Eipä tuonut tänäänkään posti bodya perille! Posti ei voi olla syynä, koska toiselta henkilöltä ostettu paketti, joka 30.4 postitettu saapui tänään! Jos ei huomiseen mennessä mitään kuulu tästä darkstarmamasta niin teen rikosilmoituksen, vaikka kyse ei ole kuin muutamasta eurosta, niin periaate...
  7. M

    Toimiiko teillä muilla fb?

    Mulla ei... Jää jumiin kirjautumiseen...
  8. M

    9kk lapsi

    Kertokaapas hyviä kotireseptejä 9kk lapsen ruokavalioksi. Loppuu itseltä ideat kesken!!! Käytössä oikeastaan kaikki muut ruoka-aineet paitsi maitotuotteet ja nitriitti pitoiset. Kaipailen helppoja ja nopeita ohjeita niin arkiruokaan ja juhlaruokaan! Ja vielä mielellään sellaisia joita voisi...

Yhteistyössä