Hakutulokset

  1. R

    Kovaääninen vai hiljaisempi toimitus?

    Ei äänen käytössä mitään väärää ole, itse en ainakaan epärönyt tai :ashamed: häpeillyt huutamistani. Itse vain olin tosiaankin niin kipeä, ja tuntui ettei mikään asento tai lämmin jyväpussi, hieronta sun muut auttaneet. Ja uskon että aika monet huutaavat siinä tilanteessa tai päästelevät jotain...
  2. R

    Kovaääninen vai hiljaisempi toimitus?

    Itse ainakin huusin,ekassa ehkä vähiten epiduraalin ansiosta.Tokassa ja kolmannessa kivut niin älyttömät, koska parissa tunnissa aukesivat että huusiin ihan kivusta. Tuskin siellä kukaan huvikseen huutaa, kivusta mie ainakin huusiin.
  3. R

    mikäs on se spinaalipuudutus tai siis minkälainen,kokemuksia?

    Kolmannen lapsen kohdalla sain spinaalin ja auttoi nopeasti ja hyvin. Otti pahimman kivun mutta jouduin ilokaasua ottamaan silti. Ainut epämiellyttävä kokemus siitä oli että kutisin ihan älytön, kätilö sanoi että kutina johtuu yhdestä sen aineosasta jonka sivuvaikutus kutina on.Ajattelin kuiten...
  4. R

    iso vauva ja käynnistys

    Mulla käynnistettiin kolmas lapsi koon vuoksi, arvio oli rv 40 4kg300 ja syntyi siis käynnistettynä 40+3 4kg750g eli isokokoisena. Synnytys eteni nopeasti kahden käynnistys pillerin jälkeen. Kesto5,5h ponnistusvaihe siitä 18min, hartioista jäi vähän jumiin, mutta ei kummenpaa. Itse olen...

Yhteistyössä