Hakutulokset

  1. smurffiina

    Peli linkki!!!!

    Kiitos jo etukäteen sille joka auttaa!!! :flower: Mulla oli aikoinaan eräs peli,jota haluaisin pelata.Mutta olen sen kadottanut. Pelissä piti koota oikeassa järjestyksessä esineet/ihmiset kuvaan,lopuksi siitä tuli lohikäärme ja jonkinlainen veden siirto järjestelmä. Ymmärsiköhän...
  2. smurffiina

    Siilinjärviset huomio!!!!!

    Hei! Olen kolmen lapsen yh-äiti.Tällä hetkellä asustelemme vielä Pohjois-Pohjanmaalla,mutta kevään/kesän aikana olis tarkoitus muuttaa Siilinjärvelle.Tuttuja meillä ei siellä ole joten olis kiva löytää uusia ystäviä jo etu käteen. =) Lapseni ovat T-95. P-00 ja P-03.Esikoiseni harrastaa...
  3. smurffiina

    minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

    Olen 35 3 lapsen yh,raskaus alkumetreillä,en voinut elää miehen kanssa enää... onko samanmoisia kokemuksia? :wave:
  4. smurffiina

    Ketsuppilaiset!!!!!

    Heitänpä tänne nyt yhdenlaisen avauksen,jos niitä katselijoita tuolta Felixin sivuilta käy,liittyä voi mukaan tähän,olen siis pirtsakka elli tuolla tomaatti pelissä!! ;) ;) ;) ;) ;)
  5. smurffiina

    KUINKA KAUAN&MINKÄ IKÄISENÄ

    olette seurustelleet nykyisen miehen kanssa ja minkä ikäisiä olitte,kun aloitte seurusteleen?? ;) ;) Meille tulee toukokuussa 17v ja minä olin 18v ja mies 20v =) =)
  6. smurffiina

    SYNTTÄRIT!!!

    meillä juhlitaan tänään kuopuksen 2-vuotis synttäreitä!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  7. smurffiina

    TAMMIKUU-03

    meillä poju :heart: :heart: :heart:
  8. smurffiina

    KENTAUCKYN KAKKU

    Tai miten nyt se kirjoitetaankaan kyse siis kuivasta kakusta,olisko jollain ohjetta? :p :p :wave: :wave:
  9. smurffiina

    KUKA KÄYNY...

    MIKA SALON CIRCUIT MOOTTORIPUISTOSSA?oLTAISIIN MENOS KESÄLLÄ! :x

Yhteistyössä