KUINKA KAUAN&MINKÄ IKÄISENÄ

Tapasin mieheni ollessani 24v ja melkein heti mentiinkin naimisiin. Nyt ollaan oltu yhdessä 8,5v.

Ennen nykyistä miestäni ja avioliittoa seurustelin 7v, mutta toki siinä välissä ehdin olla "hetken" sinkkuna.
 
rakkautta ilmassa
olin 16v.ja mieheni 22v. yhdessä on oltu 18v.ja juhannuksena vietämme 15v.hääpäiväämme, esikoinen täyttää myös 15v.tänä vuonna.Vuosi hengailtiin ja kihlauduttiin, siitä kaksi vuotta ja naimisiin, sen jälkeen puolen vuoden päästä syntyi esikoinen ja nyt lapsia on jo kolme.
Tuntuu että meillä on joku vuosisadan rakkaustarina! vastoinkäymisiä on mahtunut mukaan molemmilta puolilta vaan aina yhdessä selvitään ja vannotaan miten paljon toisiamme todellakin rakastamme, joskus ihan pelottaa. niin voimakkaat tunteet meillä vielläkin löytyy!
 
Tapasimme ollessamme 22 ja mieheni 23 vuotta, Nyt tulee 10 vuotta yhdessä oloa täyteen, niistä 9 vuotta kihloissa ja 5 vuotta naimisissa. Lapsiakin on, esikois tyttö 5 vuotta ja kaksoset tyttö ja poika 3½ vuotta. Niin se aika huoksee. :heart: :heart:
 
mamiska
olin juur 18 täyttänyt ja mies oli 20, kun tavattiin. pari vuotta kuljettiin, vaihdettiin kihlat. nyt ollaan liki 15vuotta yhdessä taivallettu ( välissä myötä ja välissä vastamäessä) ;) ... ja 10-vuotishääpäivää vietetään elokuussa.... :heart: :heart: :heart:
 
Äitsyli-69
Tavattiin mun nykyisen mieheni kanssa aika tarkalleen 5 vuotta sitten. Ollaan uusperhe eli mulla on edellisestä liitosta 9-vuotias tyttö ja nykyisen mieheni kanssa meillä on 2-vuotias tyttö. Oon löytänyt elämäni miehen siis "vasta" 31-vuotiaana (olin juuri täyttämässä 31v.). Oon onnellinen ja tyytyväinen tässä elämäntilanteessa, tunnen että vasta nyt tiedän mitä haluan ja millainen mies mulle sopii. Elämän voi elää näinkin...Ja juoksuni olen taatusti juossut...!
 

Yhteistyössä