Hakutulokset

  1. N

    Ekat raskaus oireet??

    Just tuol esikoisen toivelijoissakin keskustelua pukkasin mutta täällähän oli ihan omansa ihanille oireillekkin.. :) Elikkäs nyt on kummaa ja outoa kropassani.. Kome päivää olen kyökkinyt, usein iltasella rittäin ällö olo ja eilen mieheni tupakilla käynti sai melkein oksentamaan.. alavatsaa...
  2. N

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Tissit on olleet kipeinä ja sikäli ihan ovulaatiokipujenkin mahdollisuutta mietin mutta ei minulla kivut kyllä oo koskaan kestäneet kolmea päivää?? Ja tietäiskö kukaan siit et jos nokin raskautunut esim. niin et tullut "menkatkin" välissä niin tuleeko minkäänlaisia ovulaatio tuntemuksia...
  3. N

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    :kieh: Eli nyt virallisesti liityn teihin.. Viimeset kolme päivää olen kyökkinyt oksetusta, erityisesti iltaisin ja eilen illalla makasin saunassa ja koko ajan alavatsaa juili ja ikään kuin viilteli. Olenkin näillä vauvakuumeisen aivoilla alannut miettimään josko josko vauva josko niin ku joo...
  4. N

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    =) kiitos porukkaan pääsystä!! itelä alkoi tänään taas työt uudes paikas, lastenhoitajana, sattuu eleen niit pienii tyttöi ja poikia taas ympärillä koko ajan.. huoh.. Mutta peittoja heilutellaan ja enempi varmaa tuloo juttua ku sinne lähemmäks menkkoja pääsee jännäileen.. :) plussaa plussaa...
  5. N

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Täällä olis uus esikoisesta haaveileva.. Elikkäs varsinaista yk1 nyt uutena vuotena 2009.. kääks! =) Mahtuukos seuraan? Kierto ois kp 14/29-32. Puuhailu hommissa siis..

Yhteistyössä