Hakutulokset

  1. N

    Roope-Riikka kerrossänky

    Ei tunnu mistään löytyvän... Ainakaan järkevään hintaan Roope-Riikka kerrossänkyä... Hinnasta sovitaan... Eli jos jolloin ylimääräisenä tai mummonvintinakimanveljensiskontyttärellä tiedät vintissä sellaisen lojuvan (semmoinen vanha mäntyinen malli) ehjä tai pikkuvikainen (korjattavissa oleva)...
  2. N

    Sattuuko hormooniierukan laitto?

    Laittaminen sattu ihan P***ti mutta kivut vaimeni hetkessä ja loppu kokonaan 1 vkon kuluttua... Ei vuotoja lainkaan...
  3. N

    Miksi kuvakommentti poistettu by admin?

    Eli voisko joku kertoa miksi näin? Kyse siis kerhonsivuilla laitetusta kuvasta tai oikeastaan molemmista kuvistani ja ihan naama kuvia lapsestani ei törkyä... :confused:
  4. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    pitääkin laittaaa hakemus tuonne kerhoon josko ehtisi taas josssain välissä aktivoituakkin! Poika ja esikko vie kaiken ajan ja energian :ashamed:
  5. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moi! Jos vaan joku alkaa ylläpitää suljettua kerhoa niin sinne vaan! Itselläni ei todellakaan valitettavasti aika riitä... Innokkaita?! Vauvis??? No joo täällä menossa vaatekoot 62 (housut) ja 68 (yläosat) on sen verran tuhti poju täällä... :whistle: Poika on kipeenä, ääni käheänä ja...
  6. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    lukemassa , muttei ehdi taaskaan kirjoittaa kuulumisia, paitsi että ok pyyhkii!
  7. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Ei ehdi niin millään, mutta hyvin menee! ja poika sai nimen Visa... Kovasti kasvaa ja kehittyy... Taas mentävä... K :wave:
  8. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moikkelis, jos nyt ehtis jotain naputella... :O suppis meillä esikko oli viime viikolla (tai vieläkin näppyjen jälkiiä) niin enteroroksossa ja nyt odotamme että saako poika sen. Terkkari sanoi että yleensä näin pienet siarastavat enterorokon erittäin lievänä, jotta ei huolta! Mua...
  9. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Piti päivittää ja naputella kuulumisia mutta eikös tuo pikku sumopainia sit heti heränny ku sain kirjoitukset luettua... HUOKS! Vähiin jää aika koneella :wave:
  10. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    voi kana, nyt o esikolla sitte joku rokko päällä... saa nähä mten käy saako pikkumies sen :headwall: Meillä kastejuhlat on vasta 16.10 ja etunimi hakusessa... Kai sen sitten pakon edessä päättää, kolme vaihtoehtoa mutta... Meillä kanssa masuvaivoja edelleen, päivät ok mutta aamuyönhuudot...
  11. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    MOI, vihdoinkin ehtii hetkosen olla koneella ja naputella päivitykset ja kuulumisia!!! :whistle: täällä sairasteltu tosiaan nyt jo tovin... Josko hissukseen alkaisi helpottamaan, esikolla ollu 1kk aikana nyt 2 antibioottikuuria päällä! :ashamed: Itse en ole onneksi siarastellu mutta tuo...
  12. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    ei ehdi niin ei ehdi! En edes ole ehtiny lukee palstaa viikkoon ku esikko kipeenä... SORRY päivitän heti ku saan sopivan tovin!!! :ashamed:
  13. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    terveiset maalta! Tai siis jo palattu kotiin... Käytiin näyttää mun isoäidille pikkuista ja vietettiin laatuaikaa omenoita poimien ja syksystä nauttien!!! Meillähän tuo jäppinen huutaa vatsaansa aamuöisin, edelleen! Hieman helpottanu u jötettiin kaikki tipat pois, siis niin...
  14. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Jos nyt ehtisi Ukko lähti molempien ipanoiden kanssa ulos ja tietty minä heti "omaa aikaa" kuluttelen täällä ;) :attn: Anteeksi teille jotka täällä olette ilmoitelleet syntymistä voitteko kiitos ihanaiset laittaa tiedot yksityisviestillä!!! :attn: napatynkä irtosi 5pv ikäisenä paino...
  15. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Jaksuja viimeisille kärvistelijöille! Nähdään tuolla toisessa pinossa piakkoin! :hug: K ja sumopainia 1kk ja 1pv (JOOOOOOOOOOOO!!! hurjaa mihin aika lentää)
  16. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moi! Olen todella pahoillani etten ole tuota etusivua päivittäny... Mulla ei aika riitä!!!Ehkä tämä tästä... Esikko heräs tottakai ku mamma pääsi koneelle :rolleyes:
  17. N

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea vauvautuneille! ja Jaksuja vielä omaansa odottaville! Olette ajatuksissani!!! Kanssamamat :hug: K ja SUMOPAINIA 3vko ja muutama päivä...
  18. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moi, pikaisesti Kamala vlinä tuon pienen tissitakiaisen ja esikon kanssa leikkimisen välillä jotta sosiaalinen kontakti jää heikoksi... LIsää tunteja vuorokauteen... KIITOS! KE kontrolli, edelleen sivuääni--- ultrattiin ja vikaa ei löytynyt, eli ilmeisesti fysiologinen sivuääni tai jtn joten...
  19. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Päivitän tuota etusivua paremmalla ajalla, antakee anteeksi jos olen ko asian suhteen hidas :ashamed: Oma palautuminen Kilot karisseet, tikit ei kiristä, kutita enää ym ym... Mieli heittelehtii, ainoa vaiva mikä on sama kuin esikon aikana, en ole tottunu istuu kauaa ja nyt peräsuoli huutaa...
  20. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Eip tarvi kiittää pinon perustamisesta =) Itsekkin kaipailin pinoa ja kukaan muukaan ei tuntunut sitä pystyyn laittavan joten :) Meillä oli tänään neuvola... py 37,5 pituus 52cm paino 4390g :whistle: 13pv ja reilusti menty yli syntymäpainon, huomaa että viihtyy...

Yhteistyössä