Sattuuko hormooniierukan laitto?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
v
Siinä otetaan etukäteen kotona kipulääkettä. Minulla ei sattunut ollenkaan, ei laitto eikä jälkeen. Mutta silti kierrukka oli tullut emättimen puolelle huomaamatta. tai sitten ei ikinä kohdussa saakka ollutkaan :(
 
"a.p"
Mulle sanottiin että tiputella voi vähän aikaa mutta sitten pitäis menkkojenkin loppua konaan..
Siinä otetaan etukäteen kotona kipulääkettä. Minulla ei sattunut ollenkaan, ei laitto eikä jälkeen. Mutta silti kierrukka oli tullut emättimen puolelle huomaamatta. tai sitten ei ikinä kohdussa saakka ollutkaan :(
Miten se on päässyt pois paikoiltaan? Sillonhan voi ilmeisesti tulla raskaaks jos tolleen pääsee käymään..? Onkohan yleistä? Mä en tod haluu vielä enempää lapsia kuin nämä 3 :D Muutaman vuoden päästä ehkä..
 
Mulla näin
Ei sattunut, 2 kertaa on laitettu. Kummallakaan kerralla en ole kipulääkettä tarvinnut sen koommin ennen kuin jälkeenkän operaation. Eka kerralla tiputtelua ja pitkittyneitä kuukautisia 3 kk, toisella kerralla noin 4 kk. Sen jälkeen ei juuri lainkaan vuotoja. Voi siis kestää aikansa ennen kuin elimistö sopeutuu. 2 alatiesynnytystä ollut.
 
ei sattunut
Miulle on tehty 2 sektiota ja otin kierukan, eikä sattunut jurikaan.. en ottanut myöskään kipulääkettä ennen laittoa.. muutaman päivän jomotteli ja vuotoja ei oo ollu :) mukava kapistus näin reilun 1kk kokemuksella :) miulle riittää nää 2 mukeloo tällä hetkellä hyvin.. sit myöhemmin ehkä vielä se kolmas, jos mieli tekee.. sen näkee sit :)
 
No minulle ei käsketty ottaa etukäteen särkylääkettä ja kun en ole yhtäkään lasta alateitse synnyttänyt, niin se sattui hemmetisti.
En myöskään ole alateitse synnyttänyt ja todellakin sattui, taju meinasi lähteä ja silmissä sumeni.
Viime vaihtoa ennen otin särkylääkettä ja eipä ollut sanottavasti hyötyä. Taas päätin, että on viimeinen kierukka mikä mulle laitetaan.
 
Nokitasku
Sattui todellakin, ihan h***tisti. Minua pyörrytti niin paljon, että piti maata puoli tuntia ennen kuin päästettiin kotiin. Eikä minuakaan neuvottu ottamaan kipulääkettä ennen operaatioon menoa. Olisi todellakin kannattanut. Lopuksi annettiin Burana, joka ei todellakaan auttanut mitään. Sitten jälkeen päin annettiin potilasohje, jossa kerrottiin, että asettamisen olisi voinut tehdä paikallispuudutuksessa. Paljonpa siitäkin tiedosta oli hyötyä siinä vaiheessa?

Makasin koko loppupäivän niissä jumalattomissa kivuissa, sitten illalla alkoi vähän helpottaa. Parin viikon ajan oli vielä kipulääkettä vaatineita kovia alavatsakipuja ja vihlaisuja.
 

Yhteistyössä