Hakutulokset

  1. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Kiitos paljon kannustuksesta! Irene, ongelmia hoidossa oli monenlaisia: muniksia ei juuri kasvanut ja suuri osa niistäkin osoittautu sitten raaoiksi ja lisäksi hedelmöittymisessä oli ongelmia. Toivottavasti teillä menee paremmin ja useimmilla tulos onkin paljon parempi. Aika monta...
  2. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Huomasin, että olen listalla ja kp:t huitelee ties mitä. 2. icsi siis epäonnistui ja minut voi pudottaa taustailijoihin. Siitä ei ole tietoa, mitä nyt. Suhteen tulevaisuuskin mietityttää, joten saa nähdä. Paljon plussia pinoon ja kaikille mitä parhainta kevään jatkoa!
  3. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Hienoa kirma,että pääsitte noin nopeesti suunnittelemaan tulevia hoitoja eikä myoomakaan aiheuta hankaluuksia tässä vaiheessa. Toivottavasti pääsette alkuun mahdollisimman nopeasti, tosiaan vaikka jo tulevasta kierrosta! Oottaminen on väliin tosi vaikeeta. astridille ja jastulle tsemppiä...
  4. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Onnea tooosi paljon millis hyvästä punktiosaaliista. Pidetään nyt peukut pystyssä, että ne hedelmöittyvät kaikki.
  5. M

    Odotuksen odottajat!part II

    tvvo En tiedä, loppuuko noi lugeoireet yhtäkkiä, mutta ainaki mulla viimeks hävis raskausoireet/lugeoireet yllättäen eivätkä enää tulleet takaisin, vaikka jatkoin vielä noita palleroita viikon verran. astrid, sullahan on aika hyvin "pullat uunissa" kans, kun kaks palleroo siellä kasvaa...
  6. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Orion olen pahoillani :hug: . Se on tosi raakaa, kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois, ei voi ymmärtää. Voimia. Piinistelijöille kovasti puhureita, plussia nimittäin. Jospa ne Perhosen saamat priimasimpat ottavat onkeensa, kun siellä oli oikein kolme munista odottamassa. Siinähän...
  7. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Mielettöman ihanaa Viol! ONNEA nyt ja jatkossa! On sitten jälleen plussahanat avattu ja jatkoa toivottavasti seuraa. Ja ehkä teidän onnistuminen valaa uskoa meihin kaikkiin muihinkin, myös insseilijöihin. Millis, mulla mennään annoksella 300 IU. Lääkkeenä mulla on Menopur. Punktioajankohtaa...
  8. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Piinailijat kirma, Sannuli, Irene, Tähtisäde ja Viol, piiiitkäää pinnaa teille ja tulkaahan aina kertomaan ja kuvailemaan oireita, oikeita tai kuviteltuja. Saadaan sit listätä kaikkia mahdollisia oireita listalle r-oireista. Eikös se asenne ole, että rktt? Uskosta ja luottamuksesta...
  9. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Voi Veena :hug: . olisi kyllä toivonut, että olisit säästynyt näiltä rankemmilta hoidoilta. Täällä kp1. Hyvä, hyvä! Päivittäjälle kovasti kiitoksia, jos pistäisi sen listaan. Olo tosi väsyny, kun oon kipuillu päivän. Mut ainaski ens ke:n ultraan pääsen, koska menkat alko ajoissa. millis hei...
  10. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Voi Rosetta, olen pahoillani. Toivottavati mieli vähitellen kääntyy katsomaan eteenpäin. emily, ei kannata pelätä noita piikityksiä. Itteäni hirvitti aluks (2. yritys meneillään), mutt ei se sitten niin kamalaa ollutkaan. Ja sitäpaitsi mies hoisi aika suuren osan noista piikityksistä. Itse...
  11. M

    Odotuksen odottajat!part II

    millis Ei oo mulla vielä alkanu menkat, mutta sen verran tänä aamuna juili vatsaa, että arvelisin niiden alkavan to - la. Tärkeintä kuitnekin on, että alkavat viimeistään ens ti, koska aika ultraan keskiviikoks. Eli mennääks me vähän samaan tahtiin? Mites sun sumuttelut on onnistunu? Väliin...
  12. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Olen pahoillani Gilmore :hug: ! Epäonnistuminen vie kyllä mielen matalaksi. Toivottavasti toivo jaksaa kuitenkin vielä nousta jossain vaiheessa, kun surut on surtu. Tähtisäteelle hurrrrrjasti tarrasukkia! Teillähän oli täydellinen hedelmöittymisprosentti! Kuten risupesäkin totesi, limis...
  13. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Voi Jennyli :hug: Voimia! Ei voi ymmärtää, miksi tällaista tapahtuu. Jaksuja myös niille, jotka ovat allapäin. Kyllä me naiset jälleen noustaan! Oon ite alkanu viettää vähän terveellisempää elämää ja vaikka väliin repsahdan (liikkuminen jää, suklaa maistuu), niin ajattelen, että huomenna...
  14. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Millis Ekalla kerralla mulla oli lyhyt kaava, joten nää sumuttelut on mullekin ihan uutta. Menkkojen alkamisaika näyttäis olevan meillä aika lailla samoihin aikoihin, mullakin tod.näk. nyt lyhyempi kierto (jos toi synarela ei vaikuta niihin, en tiiä ) , koska ovis tuli vähän aikasemmin ku...
  15. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Heippa! Ja ihan ensiks Veenalle plussapuhureita. Sannulille hyvää saalista maanantain punktioon. Ja niille, joilla asiat pitkittyy, pitkää pinnaa. Kirma, en osaa sanoa, myöhästyttääkö noi luget kiertoa. Itelläni oli syksyllä käytössä progesteroni (eli lugea vastaava tuote, vaikka kuulemma...
  16. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Onpa toooosi ihana lukea onnistumisista. Hurrrrrjasti onnea Jennyli :flower: !
  17. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Vielä yhdet myöhästyneet synttärionnittelut, Rosetta! Peukut on pystyssä, että miehen lahja kantaa hedelmää. Edelleen hiljaiseloa. Paitsi että olen alkanu liikkua enemmän, ihan niinku aioinki. Eli olen ajatellu viettää normielämää ihan niinku lääkärikin on suositellu (paitsi ettei suositellu...
  18. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Täältä taustalta päätin piipahtaa jälleen. Kuten Hilmakin käyn mäkin päivittäin lueskelemassa pinoa, mutta nyt ei oikein tapahdu mitään, vain odottelua. Siks olen yrittäny olla vähän taustalla ja odotella ihan rauhassa tulevaa. Puolivälikin taas lähestyis, mutta se jää tällä kertaa käyttämättä...
  19. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Kiitos vastauksista tuohon clomiasiaan Rosetta ja Veena. Erilaisia aineita tuntuu olevan niiiiiin paljon, että väliin on ihan pihalla, että mihin niitä oikeen tarvitaan. Sitä vaan syö, sumuttelee, pistelee ja käyttää vielä kaikenmoisia puikkoja. Tsemppiä milliksen ja perhosen...
  20. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Voimia ja :hug: Veena ja risupesä, vaikka vähän eri syistä. Jokakuukautinen pettymys on raskas kestää ja vielä rankempaa se on yksin. Toivottavasti kumpikin löydätte jostakin sitä ihme-energiaa, jolla me naiset menemme eteenpäin. Vaikka kirma oottekin selittämättömiä, mutta jos ootte...

Yhteistyössä