Hakutulokset

  1. R

    Voisiko olla!?

    Mahdollisuus että olisinkin raskaana? Kp 27/26-28 ja äsken prisman testissä olin näkevinäni tosi haaleen haamun! Tänään tullut tippa rusehtavaa vuotoa,ja aattelin jo et menkat alkaa...monena iltana ollut menkkamaisia kipuja,ja tissit kipeet.
  2. R

    siitepölyallergia

    Onko mitään allergialääkettä jota voi saada ilman reseptiä? tyttö on 3v.
  3. R

    Mistä bolero?

    Aikuiselle
  4. R

    Mistä bolero?

    Mistä ihmeestä löydän boleron tai sievän lyhyen neuletakin juhlamekon kanssa käytettäväksi? Kaikki kaupat koluttu! |O
  5. R

    Koepalat..

    Otettiin koepaloja kohdunsuulta ke, ja nyt tuntuu ihan kun ois hiiva tulossa...apua,mites nyt kun viikkoon ei saa uida eikä muuta, ni ei kai voi käyttää hiivalääkkeitäkään?! Kokemuksia?
  6. R

    Jännitysniska...

    Mikä särkylääke teillä tehoaa noihin niska ja hartiakipuihin? Syön itse 1g panadolia useemman päivässä,eikä auta yhtään! :'(
  7. R

    Jännitysniska...

    Mikä särkylääke teillä tehoaa noihin niska ja hartiakipuihin? Syön itse 1g panadolia useemman päivässä,eikä auta yhtään! :'(
  8. R

    Niska-ja hartiakipuiset

    Eli lääkärissä käyty, kuvat otettu.ym. Ei rakenteellisia vikoja. Omt:llä oon käyny myös,ei juuri apua. Särkylääkkeitä syöny nyt monta päivää,joten uskaltaskohan yrittää jotain jumppaa? Kipuja edelleen kovasti ja jumissa on paikat.
  9. R

    Onkohan ihan normaalia???

    Sinulla on paniikkihäiriö. Googleta niin saat paljon tietoa. Kohtaukset voi tuntua tosi pelottavilta ennenkuin ymmärtää sairautta. Itselläni kohtaukset pysyy kurissa lääkkeiden avulla. :hug:
  10. R

    Niska-ja hartiakipuiset

    Olen kyllä lukenut tuota jännitysniska keskustelua....mutta, saako/pitääkö jumpata siitäkin huolimatta että on tosi kipeenä paikat? Pää kääntyy ihan ok,mut kivut on kovat koko ajan! Vastailkaahan,kiitos!
  11. R

    Jännitysniska...

    Omt:llä käynti? Kuinkas paljon kela korvaa?
  12. R

    Lahtelaiset!

    Ollaan huomenna tulossa sinne,enkä ole aiemmin käynyt. Majoitutaan hotelli salpaukseen. Onko mitä kauppoja lähellä?
  13. R

    Papa

    Papakokeen tulokset on kuulema luokka 3. Pitäskö huolestua? Mitähän edessä seuraavaksi?
  14. R

    Jännitysniska...

    Silloin tuota lääkettä noin 1,5vuotta. Sitten pärjäilin noin 4 kuukautta ilman tosi hyvin ennenkuin oireet palasi. Tsemppiä ja voimia,eiköhän se siitä kunhan lääkkeet alkaa vaikuttaa. Itellä nyt jo parempi olo, kunhan sais nuo niskatkin joskus kuntoon! :hug:
  15. R

    Jännitysniska...

    Samoista vaivoista kärsin. En tiedä kumpi aiheutti kumman,jännitysniska paniikkihäiriön vai toisin päin...olen aiemminkin paniikista kärsinyt, mutta siitä on jo aikaa. Nyt sitten cipralexia mennyt taas 2 viikkoa,ja alku oli ihan kamalaa! Nyt paniikkioireet helpottanut, mut niskat edelleen tosi...
  16. R

    Kylppäriremontti

    Mitähän noin suurinpiirtein tulee maksamaan kylpyhuoneremontti?
  17. R

    Stepper Viikkopino1

    28.10.07 Nyt on sairasteltu ja selkäkivutkin parempaan päin...joten eikun stepperille! 10min. 422askelta, 58kcal.
  18. R

    Stepper Viikkopino1

    11.10.07 10 min. 400 askelta ja 55kcal. Jospa sitä taas pikkuhiljaa...
  19. R

    Stepper Viikkopino1

    5.10.07 Ollu vähän kipeenä ni ei oo jaksanu mitään...äsken kokeilin ni ei oikein vieläkään ole kunto kohdallaan 7min. 300 askelta, 41kcal. :snotty:
  20. R

    Stepper Viikkopino1

    26.9.07 13min. 570 askelta, 79kcal. :wave:

Yhteistyössä