Hakutulokset

1. P

Välien katkaisu vanhempiin

Kiitos linkistä, löysin syömishäiriöisille keskustelupalstan. Ja varaan ajan johonkin jälleen kerran missä saa puhua. Rauhoitun jo vähän ja nyt nolottaa tämä purkautuminen, mutta oli niin kamala olla.
  2. P

Niin kirjoitinkin. JA niin minun pitikin lentää, mutta matkalle lähtivätkin mies ja 2v. Mitä minä tein? Istuin sohvalla katsomassa Joulutarinaa ja itkin minkä kerkesin.
  3. P

Ainoa syy miksi en ole vielä laittanut välejä poikki on alle kouluikäiset sisarukseni. He ovat minulle tärkeimpiä ihmisiä, enkä haluaisi elää ilman heitä. Mutta onko tämän kaiken hinta, se etten näkisi pienten sisarusteni kasvavan. He eivät tulisi tuntemaan isosiskoaan. He ihmettelisivät minne...
  4. P

Ei ole provo ei, ikävä kyllä. Olen nyt 21vuotias. Vanhemmillani on uskonnollinen vakaumus. Näin viimeksi perhettäni syyskuussa. Ei huvittanut mennä edes jouluksi kotiin joten vietin sen yksin. Mitenkä muutenkaan. Vanhempieni ullakolla on minun tärkeitä papereitani ja haluaisin hakea ne...
  5. P

Kiitos vastauksista ja halauksista! *
  6. P

Nyt naurattaa

:D Luin tänään ketjua jossa odottajat kertoo mitä hulluja asioita ne on tehnyt ja yksi kirjoitti "Mies muuten putosi toissa yönä sängystä... meillä on vielä 120cm leveä sänky. Onneksi ens viikolla tulee uusi 160cm leveä... en voinu yölläkään kun nauraa!" Aloin miettimään, että ompa...
  7. P

Lasten kasvatustapoja Gallup->vastatkaa kaikki,kiitos!!

1. Annatteko lasten tuoda leluja pois lastenhuoneesta ja leikkiä esim.olohuoneessa? Meillä lelut on keittiössä ja olohuoneessa, ei ole erillistä leikkihuonetta. 2.Saako lapsenne tuoda enemmän kuin 1 lelun kerrallaan lastenhuoneesta pois? Katso edellinen vastaus. 3.Saako lapset leikkiä...
  8. P

Meillä avattiin jo lahjat

Tänä aamuna oli tonttu käyny ja nyt on lahjat avattu :p Tyttö (2,5v) sai nuken (joka imee tuttia, itkee, nukkuu jne), puisen junaradan ja kaikkea oheistavaraa siihen, lääkärisetin, keppihevosen, soittovälineitä (rumpu,marakassit,huuliharppu,kulkusia jne), askartelusetin (vihko, vesivärit...

Yhteistyössä