Hakutulokset

  1. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Niinuska05 Paljon onnea pojasta :flower: :)
  2. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    taaperotx5 Me oltiin pojan kanssa 10 aikaan siinä kahvilan edessä, mut jatkettiin siitä sit kaupoille. Hiukan aavistelinki ettet varmaan ilmaannu paikalle, ko aamusta oli tosiaan kylmä ja sulla vaikutti olevan aika kiire aikataulu. Mulle puhkes ihan kulman takaa flunssa, joten ihan hyvä ettei...
  3. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Nähdään sit keskiviikkona, vaikka siinä kahvila aidan edessä? :)
  4. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Poika nukkuu päikkärit just 12-14 välillä, et parhaiten meille sopeis 10 aikoihin. Iltapäivästäki sopeis, mut sillon on menoja. Sopiiko teille klo: 10? vai onko liian aikaista?
  5. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    taaperotx5 Laukkavuori on heti pääskyvuoren jälkeen, itäharjun prismaa vastapäätä oleva alue. Mut kyllä mulle sopii et itiksen alla nähdään, onhan täälläkin leikkipuistoja. Sopiiko sulle keskiviikkona?
  6. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    taaperotx5 Missä sitä sit olis hyvä paikka nähdä? Onko sulla isompiki poika mukana, jos vaikka johonki leikkipuistoon oltais suunnattu? Laukkavuorella on muistaakseni ainaki aidattu leikkipuisto...vai onko sulla jotain ehdotuksia?? Tiida Tervetuloa mukaan =)
  7. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Taaperotx5 Nähtiin ennen kesää, ko oli tapaaminen wiklundin kahvilassa. Meitä tais olla 4tai5 äitiä siellä lapsineen. Missä päin turkua asut? Ens viikon jälkeen vois sopia joku pvä?
  8. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Nostelen :attn: Niinuska Sulla ei enää montaa päivää oo jäljellä, ellet oo jo jakaantunu =) ? Olis kyl kiva joku päivä tavata:) taaperotx5:n kanssa ollaanki kerran nähty, sulla oli muistaakseni melkeen samanikäinen poika ko meidän esikoinen(04/08)? Mulla menossa rv 34, ei oo hirveesti...
  9. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    taaperotx5 Onnea pojasta :flower: Hän on tosi suloinen =) Ja kiva et arki on lähteny hyvin käyntiin. Oliko teillä muut lapset aluksi mustasukkaisia uudesta tulokkaasta, miten ovat ottaneet hänet vastaan? Tuntuu et tää raskaus aika menee ihan siivillä...hyvä vaan :) HupuLupu ja Tico rv 29+6
  10. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Onnea Neiko pojasta :flower: Mites vauva arki on lähteny sujumaan? :) Tänne ei ihmeempiä, raskaus etenee hyvin ja kovasti jo odotan et sais nyytin syliin :) HupuLupu ja Tico 29+4
  11. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Tervetuloa mukaan ninni, ver-de ja marielsa :) Itsellä rakenneultra takana ja kaikki oli vauvalla hyvin :heart: Maha kasvaa kovaa vauhtia, tuntuu että se on päivä päivältä isompi. Vauvan potkutki tuntuu jo hyvin, pari päivää sitten tunsin ekaa kertaa mahan päältäki =) Mitäs muille mahaa...
  12. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Mulle sopisi ainaki hyvin tuo Lauantai 17.10.
  13. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Tuo möhömasujen miitti kuulostaa hyvälle idealle =) Oon mukana jos sattuu hyvälle päivälle. Niinuska05, pikaisia paranemisisa sinne, itsekki just sairastin pitkän flunssan pojan kanssa, inhottava tauti!
  14. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    marijanna ja Niinuska05 Tervetuloa mukaan :wave: Kiva kun tänne tulee lisää odottajia. Neiko Sopiiko sulle lähtee lenkille sunnuntaina, jos on hieno ilma? :)
  15. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Neiko Olin ihan unohtanut koko palstan :ashamed: Niin paljon ollut kiirettä viime viikkoina ja flunssanki tuossa sairastin. Olisi kyllä kiva treffata joku päivä :) Onko sulla äippäloma jo alkanu? Ajattelin, et jos asut tässä varissuon lähellä, ni vois mennä vaikka lenkkeilemään? Voisin pojanki...
  16. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Neiko Tervetuloa mukaan :wave: Kyllä tänne mahtuu. Sulla ei enää kauaa odotettavaa olekkaan =) Munkaan ystäväpiirissä ei oo tällä hetkellä ketään raskaana olevaa, joten mielelläni tutustuisin toisiin vauvamahoihin =) Meille on tulossa toinen lapsi, esikoinen on nyt 1v4kk, joten ikäeroksi...
  17. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Ultrassa käyty ja kaikki oli pikkuisella hyvin :) laskettu aika muuttui, viikon aikaisemmaksi eli nyt se olis 10.3. Taaperotx4 Teillä voiki sit tulla kiire sairaalaan jos noin vauhdilla syntyis :whistle:
  18. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Taaperotx4 Kiitos onnitteluista. Mulla on laskettuaika 17.3. Tsemppiä teille muuttoon :wave: Kiva varmaan päästä isompaan asuntoon :)
  19. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Mirena, Meillä ollaan jo terveinä :) Mut kyllähän tuonne lenkille kerkiää sit myöhemminkin. Ilmottele sit ku sulla kone taas käytössä :wave: Kittynen Mä oon miettiny et pitäiskö osallistuu tohon odottavien äitien jumppaan, ainut huono puoli et on niin kaukana ja bussilla pitäis liikkua, ni...
  20. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Mirena, Meillä poika on just flunssassa, ens viikkolla toivottavasti olis tervehtyny, ni sopeis tulla lenkkeilemään. Mä voin vaikka loppuviikosta ilmotella tilannetta :)

Yhteistyössä