Hakutulokset

  1. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Siniviuhka: Meillä maksoi spermatestin teko mehiläisessä 120egee. Täälä on kuvioihin tullu pyrstöyskä. Kiva, tuntee olonsa tosi hedelmälliseksi, kun takapuoli laulaa ja ovis on ihan näillä näppäimillä :laugh:
  2. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Joo, se bmi on hyvä laskea, mutta pelkkä orjallinen pmi:n tuijottaminen ei ole hyvästä. Kyllä suomalaisia vartaloita on niin monenlaisia että...Oon fyssäri niin on nähty jos jonkunmoista :laugh: Mutta se on hyvä tieto tietää ja seurata kroppaa.. TaikapapuTervetuloa remmiin :flower...
  3. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Mii26Kyllä voi ovulaatio tulla jo noin aikaisin. Mulla ovistikku näytti plussaa kp.11(digitaalinen) viime kuussa ja kp12 oli ovis. Se vielä varmistettiin verikokeella, mikä tulos oli s-prog 51,3 joten hienosti olin ovuloinu, ei vaan tärpänny. Ja mulla kuitenkin lievä pco, eli toivoa on:) Lupu...
  4. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    No toi ressi on tosiaan sellaaanen juttu, et toisilla sitä on aina vähemmän ku toisilla ja se on paljon luonteestakin kiinni. Mä ite oon ollu aina sellanen mulle kaikki heti nyt tänne ja vähä äkkiä, mut oon aina sietänyt paineita hyvin, niin tää kuumeilu on tosissaan opettanu et hyvää kannattaa...
  5. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Mii26Metut=Metformiini-lääkettä, mun lääkkeen nimi on glucophage, mutta sama vaikuttava aine. Se alentaa ylipainoisilla insuliiniresistenssiä, mikä taas aiheuttaa sen että oma keho pakottaa käyttämään varastossa olevaa ylimääräisiä hiilihydraatteja (rasvoja) energian lähteenä. Täten se joillakin...
  6. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Duffy Joo, toi on kummallista et joissaain paikoissa se kuuluu perusmittauksiin ja toisissa ei. Mulla haluttiin selvittää se ennen minkään "vieraan" hormonin alotusta, et nähdää oma lähtötaso. Mulla oli ensin kans terot mut sitte rupes tuleen rinnoista maitoo, kun mun hormonit ryöpsähti...
  7. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Onko sulla jotain coctailia meneillään tuohon pco:hon? Mulla on ylipainoon metut ja oonki saanu 7,5kg pois syyskuusta lähtien tähän päivään. Ihan hyvä tahti mielestäni, vaikka välillä puuduttaakin. Ja primolut mulla on vahvistamaan keltarauhasen toimintaa, kun mun progearvot on ollu niin matalat...
  8. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ei toimi mullakaan enää tuo viimenen sivu, ja mä justiin ehdin sinne pinoutua. Tuola pitkään yrittäneiden pinossa ja ihmettelinki et nytkö mä sen rikoin, kun mun viimesen viestin jälkeen ainakin mulla alkoi sivu tökkimään...
  9. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Yksin iltavuorossa, niin voi taas hengailla täälä koneella kun ei töitä kauheesti ole... :laugh: Joo, siis tästä tulee taas pitkät jorinat mun kohdalta. Eli olin noin 12wee kun jouduin sairaalaan pahojen vatsakipujen takia, ja lääkärit luuli että mulla umppari puhkee. Mulla oli tällöin jo...
  10. S

    [b]Onko kellään kokemusta...[/b]

    Hei. Yritystä takana meillä nyt 1,5 vuotta noin, ja yksityisellä oon tähän asti teettänyt kaikki tutkimukset ennen ensimmäistä aikaa julkisella mikä oli syyskuus. (aukkari, verikokeet, simppanäyte) ja sain kahtena perättäisenä kuuna vielä nämä tulokset ja ne oli ok, ainut mikä mua niissä...
  11. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Meillä on ollu haikara hukassa maaliskuusta -07 ja siitä pois muuatama kierto kun mentiin naimisiin ja söin pillereitä...Ja toki kun nyt todettiin toi mun ovuloimattomuus, niin toivoa ei oo kauheesti ollu mut...Eli n.1,5vuotta yk on varmaan joku 16-18 riipuen kuinka laskee. Kireto on aina ollut...
  12. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Mulla särki n.2h sen jälkeen kun puudutus lakkas, mut mulle hammaslääkäri sanoi et välttää kuumia juomia ja ottaa panadolia 4-6h välein vuorokauden ajan, niin ei pitäisi päästä säryn yllättämään, ja mä tein työtä käskettyä. Mulla oli pitkät juuret,ja se vaikein homma olikin pitää kieli pois...
  13. S

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Vieläkö mukaan mahtuu uusi jo pitkään esikkoa toivonut pohjalaisnainen. Mä eilen kirjottelin tonne Apuja tarvitseviin, mutta nyt mä en ainakaan pääse sinne enää ollenkaan, toivottavasti ei ole musta johtuvaa, kun mun kirjotus oli viimesenä. Coctailina primot ja metut, ja ihan hyvää tulosta on...
  14. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Jennyli. Mä en halua laittaa kiertopäiviä listalle kun yritän olla niitä tuijottelematta...Mulla on kalenterissa vaan merkinnät että koska alkoi kuukaustiset ja koska alottaa primot:) Pysyy ainakin oma pää vähä selvenpänä. Mutta muut tiedot voi kyllä laittaa, eli Simpson.......yk04/07(+/-...
  15. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei. Pääsiskö mukaan pinoon, kun tää tuntuu jotenkin mun pinolta? Eli vähä taustoja. Oon 26 ja aviomies 32vee, ja ollaan nyt huhtikuusta 07 yritetty esikoista. Naimisiin mentiin kesällä 07 ja yhdessä sitä ennen kolmisen vuotta. Meillä mä tarviin vähä apua, ja tällä hetkellä mun coctail on...

Yhteistyössä