Hakutulokset

  1. E

    Lapsenvahdin palkka?

    Täältä kun saa aina vastauksen kaikkeen, niin kysynpä tällaista. ;) Eli tarkoitus ois lähteä ukon kanssa monen vuoden tauon jälkeen viettämään iltaa kaksin. Lapsenvahtikin ois jo tiedossa, mutta nyt pitäis miettiä sopiva palkka hoitajalle. Vahdittavana ois 2 lasta. Ja lapsenvahdin pitäis olla...
  2. E

    Oma vai vuokratontti

    Talokuume vaivaa ja paljon on asioita jotka mietityttää. Olemme katsoneet niin uusia kuin vanhoja taloja, miettineet uuden rakennuttamista ja vaikka mitä... Osassa taloista on vuokratontti, osassa oma.. uusissa lähes poikkeuksetta vuokratontti. Mitä hyviä ja huonoja puolia on vuokratontissa...
  3. E

    Tanskan legoland

    Suunnitteilla olisi ens keväänä / alkukesästä matka Tanskan legolandiin. Vinkkejä otettaisiin siis vastaan... Ootteko olleet siellä, millasta oli? Millä menitte, paljonko maksoi... kertokaa kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Meitä on siis kaks aikuista ja kaks lasta, silloin 6v ja 5v. Lentäen...
  4. E

    Henkilökohtaiset satukirjat

    Onko kellään kokemusta noista satukirjoista, jossa kirjassa on lapsen nimi, ikä, paikkakunta jne? Yritin netistä katsoa niistä lisätietoa, mutta aika vähän niistä tuntui tietoa olevan. Nyt siis kiinnostaa, onko se lapsen nimi useammallakin sivulla, ettei vain kerran mainita jossain. Paljonko...
  5. E

    Kirpputorista

    Kertokaas nyt tyhmälle, että missä täällä on se kirpputori? Siis, mä en löydä kuin ton kirppisosion, joka on keskustelupalstalla. Mutta se vanha kirppis?? Mulla on siel ilmoituksia, ja en pääse ees poistaan niitä, kun en niitä mistään löydä.... Vai oonko mä vaan niin sokee, etten mitään löydä...
  6. E

    Aku Ankasta tarjousta

    Oisko kenelläkään jotain koodia, linkkiä tai vinkkiä, mistä sais Aku Ankan tilattua halvemmalla? Onhan noita tarjouksia tullut oikeen nimelläkin kotiin, vaan olen ne heittänyt roskiin suoraan. :ashamed: Nyt kun veli lupasi maksaa tilauksen, niin pitäis laittaa tilausta kehiin. En vaan...
  7. E

    Mitä 11v pojalle lahjaksi?

    Siskon poika täyttää pian 11v ja jotain lahjaa pitäis hälle keksiä... ja viel mielellään sellaista helposti postitettavaa, kun asuu toisella paikkakunnalla. Oisko hyviä ideoita? :D Kyselin pojalta itseltäänkin toiveita, samoin hänen äidiltä, mutta eipä sieltä vastausta tullut. Rahaa toivoi...
  8. E

    Kotigastronomi

    Sattuiskos täällä olemaan kukaan paikalla, joka tietäis tosta kotigastronomista jotain? Yritin nettisivuilta lukea tietoa, mutten hirveesti viisastunut. Kaikki lisätieto ois tervetullutta. Oon tässä alkanut miettiin, ett josko itekin alkais niitä myymään. Tai ainakin ostelis niitä itelle, ne...
  9. E

    Vesirokkoa tarjolla

    Just on kuopus parantunut vesirokosta, niin nyt on esikoinen niiin täynnä näppyjä, että pahaa tekee. :'( Kuopus (3v) pääsi kyllä helpolla, muutama näppy eikä kuumetta. Nyt tällä vajaa 5 vuotiaalla on enempi näppyjä kuin vaaleaa ihoa näkyvillä. Kuumetta ei oo vielä ainakaan tullut. Jos hyvä...

Yhteistyössä