Kotigastronomi

Sattuiskos täällä olemaan kukaan paikalla, joka tietäis tosta kotigastronomista jotain? Yritin nettisivuilta lukea tietoa, mutten hirveesti viisastunut. Kaikki lisätieto ois tervetullutta.

Oon tässä alkanut miettiin, ett josko itekin alkais niitä myymään. Tai ainakin ostelis niitä itelle, ne teet on ainakin toooosi hyviä! :p Mitäs se aloitusmaksu pitää sisällään? Millainen kirjallinen paketti se on? Ja mikäs se rekisteriröinti on? Siis kun sielt sivuilta näin, ett voimassa 12kk. Mitä sen jälkeen tapahtuu? Ei mee mulla oikeen jakeluun vissiin... :headwall:

Kiitos etukäteen, jos joku jaksais valaista mua! :flower:
 
Itsellä ei kokemusta kuin tuotteiden ostamisesta. Parhaaksi olen kokenut vaniljakreemijauheen ja sitten ne leivinpaperit, jotka vain pyyhkäistään tai huuhdellaan käytön jälkeen. Tosi kätevä juttu, harmi vain että joudun aina tilaamaan uusia niitä kun tietty menen leikkaamaan mokkapalat yms terävällä veitsellä ja viilloilehan se paperi menee...
 
mie yritän vastailla. kirjallisuus paketti on tietoja yrityksestä ja toimintaperiaatteista. aloitusmaksu sisältää tuon kirjallisuus puolen ja vuoden rekisteröintimaksun. rekisteröintiä voi jatkaa vuoden jälkeen. sieltä tulee kirje sitten. rekisteröidään jotta voit tilata tuotteita ja saat ajankohtaiset postit. laita yksäri jos on viel kysyttävää niin voin yrittää vastailla.
 

Yhteistyössä