Hakutulokset

1. A

Ero :(

Ikävä kuulla, eevee, että sinullakin sama tilanne. Voin kuvitella, ettei ainakaan ole yhtään helpompaa, jos vielä asuntopulmiakin kaiken kurjuuden lisäksi. Mulla sen verran "onnekas" tilanne, että saan jäädä tähän asumaan lapsen kanssa. Kyllä kai tästä selvitään, tsemppiä sinullekin!
  2. A

Niin kai se on, että aika parantaa haavat. On vaan niin kamalaa saada itkukohtauksia siellä täällä ja erityisesti lapsen edessä. Tämä pettymys ja epäonnistumisen tunne on niin musertava. Ikinä en haluaisi lapsen kärsivän siitä, etten jo alunperin ole tajunnut onnellisen suhteen lapsen isän...
  3. A

Niin.. kyllä olo on helpottunutkin, kun ei tarvitse enää miettiä, miten olla ja mitä sanoa, ettei aina tule väärinymmärretyksi ja siitä sitten saa riitaa aikaiseksi. En vaan tiedä, miten olla yksin. Se tuntuu ehkä kaikkein pahimmalta. Ja tietysti se, mitä kaikkea menettää miehen mukana. :( Enkä...
  4. A

No niin, nyt se on päätetty. Erotaan avomiehen kanssa 10 vuoden suhteen jälkeen. Yksi lapsi on. Onhan tässä pitkään ollut vaikeeta, oikeestaan koko suhteen ajan enemmän tai vähemmän, mutta silti tuntuu niin tyhjältä. Koko tähänastisen aikuisiän olen ko. miehen kanssa ollut, kun teinityttönä...
  5. A

Cybex Topaz -matkarattaat!

niin ja vielä se pitää sanoa, että noissa on nelipistejousitus. :) vaikka eihän se toki perusvaunujen/-rattaiden jousitukseen verrattuna ole mitään..
  6. A

no itse ostin huuto.netistä, uutena tosin sieltäkin, mutta ozbaby.fi ainakin vielä muutama päivä sitten myi samoja matkiksia hintaan 129 e. selkänojan näissä rattaissa tosiaankin saa makuuasentoon! täältä löytyy kuva, ja mittoja: http://www.baby1.fi/cybex-topaz-p-65.html hieman kalliimmalla...
  7. A

Pitää tänne tulla hehkuttamaan, että kylläpäs on ihanat matkikset! Eilen tosin vasta kärryteltiin ekan kerran, mutta ihanilta vaikuttivat! Voin kyllä lämpimästi suositella. :) Pitkälle käyttäjällekin sopivat mainiosti, kun kädensijat jo alemmassa asennossa ovat niin ylhäällä. Muutenkin...
  8. A

VOi että tuo ukko on SYVÄLTÄ!!!

kuinka annat miehen tolla lailla itsellesi puhua?? ihan järkkyä, ikinä en kattoisi tollasta..
  9. A

gesslein-emmaljunga

tuolla ylempänä jo kerroinkin omia kokemuksia emmaljungista, eli uudet rattaat (city cross) puoltaa oikealle. meidän puolivuotiaalla aiemmin käytössä gesslein trend -04 ja olen ollut todella tyytyväinen! jousitus aivan loistava: vauva viihtyy kyydissä hyvin ja nukahtaa helposti. kestävät ja...
  10. A

emmaljungista.. (city cross)

minkälaisia kokemuksia city crossien omistajilla kyseisistä rattaista? ostin juuri uudet city crossit ja suureksi harmikseni huomasin, että ne puoltaa aika ikävästi oikealle. ärsyttää, kun kalliit olivat enkä jotenkin olisi emmaljungista uskonut.. niin hyvämaineisetkin. mutta kaipa tollaisia...

Yhteistyössä