Hakutulokset

  1. O

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Aniit, voi ompa mukava että täällä on tuttujakin :) Onnea teillekin odotukseen! Rasavilli-77, sulla näyttää olevan sama synnytyssairaala kun mulla, asutko Jyväskylässä? Olisi kiva vaihdella kuulumisia kun ei hirveästi tunnu muita tuplien odottajia olevan. Laita vaikka yv jos haluat...
  2. O

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Hei kaikille! Täällä uusi tammimasu ilmoittautuu joukkoonne. Olen juttujanne silloin tällöin jo lueskellut, mutta en ole uskaltautunut mukaan ennen ensimmäistä ultraa. Eilen olikin sitten se eka ultra ja yllätys oli melkoinen, kun kohdusta löytyikin kaksi vauvaa! Meillä suvussa on jonkun...
  3. O

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Mandy81 Mun oli tarkoitus kyllä tulla, mutta en nyt sitten olekaan ihan varma. Meille meinaan tulee ekavauva- kerhoon Me&I:n esittelijä ja en sitte tiiä onko mun järkee osallistua molempiin..
  4. O

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Mäkin voisin meidän neuvolakuulumisia päivittää. Poitsu täytti 1.2. 6kk ja samana päivänä oli myöskin puoli vuotis neuvola. Pituutta oli 70,2cm ( 5kk: 68cm) ja painoa 8080g( 5kk: 7450g) elikäs hyvin kasvaa, vaikka hoikkahan tuo on :D
  5. O

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Kiva, kun on uus pino ja tervetuloa uudet =) kukkaiskeiju Meilläkin on poitsu ollut nyt parina päivänä aika nuhainen, mutta ei oo ainakaan vielä noussut lämpöä :( Ekaa kertaa nyt elämässään kipeenä, reppana. Minunkin puolesta kiitos kaikille kahvittelijoille :)
  6. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Halinalle81 Joo ois kiva kyllä jos mahtuu kyytiin sitten sinne me&i kutsuille =) Joo ja kiva jos saan vaunuiluseuraa tiistaille, katoin kyllä noita ens viikon sääennusteita ja luvattu taas aika kovia pakkasia ens viikolle, mutta toivottaan ettei kauheet pakkaset tulis. Niin ja sun varmaankin...
  7. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Karvapallo Aijaa :D Tuo naamakirja on kyllä sellanen paikka missä törmää ihmisiin ihan vahingossakin :D
  8. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    En oo aikoihin täälläkään taas käynyt ja uuttakin porukkaa näemmä tullut joukkoon, tervetuloa :) Kukkaiskeiju oon siis tulossa kahvittelemaan, ilmeisesti vaunuilla, kun ei kyytiä ole. Ja Mandy ilmottaudun Me&I kutsuillekkin, jos vain kyydin saan sinne. Meille kyllä tulee tuonne ekavauva...
  9. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Täälläkin joulu juhlittu ja uutta vuotta odotellessa :) Sasulla oli tänään 5kk neuvola, painoa oli 7450g ja pituutta 68cm. Rokotteita laitettiin 3 ja hienosti ne otettiin, pientä kitinää lukuunottamatta. Mukavaa uutta vuotta kaikille =)
  10. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy81 Jaksamista poitsun kanssa. Voihan se olla hyvinkin, että hampaita tulossa. Meilläkin tuntuu pienet hampaan alut jo, mutta ei oo puskenut vielä läpi. Täällä vietytty nyt sisällä useempi päivä noitten pakkasten takia :( Eilen uskalsin laittaa pienille päikkäreille pojan ulos, kun...
  11. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Moikka! En oo aikoihin täällä taaskaan käynyt enkä ees tiennyt että tää palsta on muuttunut kerhoksi :D Onneksi on facebook ja sieltä elokuisten ryhmästä sitten sain tietää :laugh: Mutta mieluusti minäkin salasanan haluaisin, vaikken enää niin usein täällä käykään kun ennen :D muoks...
  12. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä joudun harmikseni perumaan pikkujouluihin tulon :( Harmittaa kamalasti. Mies tuli just töistä kesken päivän kotiin, kun kuume noussut yli 38:aan. Kysyin äsken, että mitä luulee, jaksaako hoitaa poikaa niin sanoi että tuskin, kun on tosi heikossa kunnossa :/ Ja eikä se olis kovin...
  13. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Täälläkin huomista jo odotellaan =) Halinallelta piti kysyä, et pääsisinköhän poiskin sun kyydissä? Itselläkään ei ole tarkotus jatkoille lähteä, vaikka poika pullosta suostuukin syömään. Voin vaikka maksaa vähän bensarahaakin. Taxilla kun ei huvittas mennä.
  14. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Kyselen vielä, että oisko kenenkään kyydissä mahdollista päästä perjantaina sinne pikkujouluihin? Onko Halinalle sun kyydissä tilaa? Jos siis viitsit täältä kautta ajaa, kun tekee kuitenkin pienen lenkin. Mä en ole lähdössä jatkoille.
  15. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moi =) Jospas minäkin ilmoitan meidän 4kk-neuvolakuulumisia. Elikäs painoa oli 6980g ja pituutta 66,7cm. Pitkä ja hoikka poika siis :) Olen ajatellut ainakin vielä jonkun aikaa täysimettää, mutta ehkä jouluna vois jo jotain antaa maistella :p Joulua täälläkin kovasti jo odotellaan. Mun...
  16. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Muakin me&i kutsut kiinnostais muuten, mutta mulla ei ole nyt tästä mallistosta enää mitään ostettavaa :D Kaikki tarvittava (ja enempikin) on jo ostettu. Mutta heti kun uus mallisto tulee niin toivottavasti joku pitää kutsut. Meillä on maanantaina myös 4kk nla/lääkäri ja ekavauva-kerho, joten en...
  17. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Halinalle81 No jo vaan viitsit tätä kautta tehdä lenkin niin toki kyyti kelpaa :) Nyt näyttää muuten siltä, etten minäkään varmaan lähde jatkoille. Mun kaveri pitää "tyttöjen pikkujoulut" just edellisenä viikonloppuna ja sieltäkin kai oltas baariin menossa. Ei oikeen kahtena viikonloppuna...
  18. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Tervetuloa karvapallo =) Öö..mitäköhän mä toisin..kaikki on taidettu jo varata, mutta jos vaikka karkkeja/suklaata? Niitä ei varmaan koskaa voi olla liikaa :D En oo nyt sitten ihan 100% varma siitä, lähdenkö jatkoille vaiko en. Vähän fiiliksen ja tilanteen mukaan. Niin ja jos joku on...
  19. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mites muuten, ootteko te aikoneet juoda jotain alkoholipitoista sitten siellä pikkujouluissa? Mä ite en oo juonut mitään nyt reiluun vuoteen ja mietin et en ainakaan kauheesti uskalla, kun saattaa olla tuo viinapää aikalailla huonontunut. Etten sitten konttaa kotiin :laugh: Ei mulla kyllä...
  20. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    kukkaiskeiju No muille kuulema on tullut kuvat n.2vkossa eli tod.näk. seuraavalla kerhokerralla saatas mahdollisesti jo kuvat. Ne äiti-lapsi/perhe-kuvat tulee suoraan kotia. Voi että, jaksamista sen hampaan kanssa..tai no siis ei voi sanoo hampaan kanssa, kun sitä ei oo, mutta siis sen kivun...

Yhteistyössä