Hakutulokset

  1. Ä

    Toiminko oikein teidän mielestä???

    Oltiin aamusta mannerheimin lastensuojeluliiton järjestämässä perhekahvilassa ja siellä suurin osa lapsista juoksee ees taas ja pomppii sohvilla miten sattuu, oma tyttöni mukaan lukien. Omalle tytölleni sanoin ainaki kolme kertaa, että jos juokseminen ja hyppiminen lopu niin lähtään kotia...
  2. Ä

    Oksennustauti

    Voiko oksennustauti tarttua taaperolta rintaruokinnalla olevaan vauvaan?????
  3. Ä

    Naimisiin Rankassa/Italiassa

    Hei! Laitan nyt tännekin viestiä, vaikka ei ehkä tänne varsinaisesti kuulu... Eli siis onko kukaan mennyt naimisiin Ranskassa tai Italiassa? Olemme haaveilleet tästä mieheni kanssa (joko vihkiminen tai siunaaminen) Haluaisin kuulla jo tämän kokeneilta faktatietoja, kun netistä on tullut kyllä...
  4. Ä

    PAKSU RAPEA PANNUKAKKU?

    olisko kellään reseptiä? :p :p :p :flower: :attn:
  5. Ä

    PAKSU RAPEA PANNUKAKKU?

    olisko kellään reseptiä? :p :p :p :flower: :attn:
  6. Ä

    PAKSU RAPEA PANNUKAKKU?

    olisko kellään reseptiä? :p :p :p :flower: :attn:
  7. Ä

    VALKOINEN KUORRUTUS mokkaruuduille, onko kellään

    takuuvarmaa ohjetta mistä taatusti tulee sikahyvää? :p :p :flower: :attn:
  8. Ä

    espoo

    Hei ! Etsin uusia tuttavuuksia --tosi ystävääkin-- espoosta mm.lenkkeilemään,hiekkikselle,shoppaamaan,bilettämään,kahville kyläilee....jne. olen 23v ja lapsia on kaksi 9kk ja 2v. Olen erittäin lapsirakas,tykkään eläimistä ja mun kanssa voipi puhua kaikesta maan ja taivaan väliltä (ei siis vain...
  9. Ä

    Lapsiperheen ruokailu

    Kyselisin teidän ruokailuista? Teettekö 2 ruokaa päivässä vai kui? Mä en varmaan koskaan oo tehny, joskus meillä syödään samaa ruokaa pari päivää.. Yleensä aamupäiväruoka syödään jokainen vähän eri aikaan mut iltapäivällä pyritään siihen, et oltas kaikki pöydän ääres. 2 vuotias syö joskus...
  10. Ä

    Mies armeijassa!

    Onko kellään samaa tilannetta että mies armeijassa ja esikoinen syntyy sinä aikana. Mieheni lähti maanantaina armeijaan ja tämä on tosi raskasta ollut. Kauhia ikävä toista ja itkettäny koko viikon. Nyt tuntuu että tästä päivästä tulee hyvä päivä, toivottavasti tää ikävä tästä helpottaa...

Yhteistyössä