Hakutulokset

  1. wertsukka

    5v ulkomailla

    mitäs ootte mammat mieltä uskallanko päästää meidän 5v tytön mummin ja vcaarin kans viikoksi maltalle isänträ kyllä päästää mutta mua kyllä hieman arveluttaa, jos vaikka sattuukin jotain, Mummo ja pappa pitävät hänestä kyllä huolen. Mutta joku nyt estää mua päästämästä tyttöä matkalle
  2. wertsukka

    joulu on sittenkin ehkä pelastettu

    jooh meillä on nyt sellanen tilanne että mies joutu työtapaturman takia sairaalaan keskiviikkoaamuna ja ite oon ny juossu kattomas ku toinen makaa piuhoissa ja saa kamalia kohtauksia ja eilen ei viellä annettu toivoo että pääsis jouluksi kotiin mutta tänään juttelin lääkäreiden kanssa ja he...
  3. wertsukka

    seppälän palkoista

    osaiskos kukaan kertoo millasta palkkaa seppälän myyjät saavat olisin kiitollinen kun ehkä sinne meen töihin
  4. wertsukka

    kani kysymys

    oliskos täällä paikalla ketään kani ihmistä olisin vaan kyselly että miksi tuo meitin kani herra rupee naksuttamaan hampaitaan joka kerta ku otan sen häkistä syliin
  5. wertsukka

    ystävää etsimässä

    moikka löytyisköhän täältä seuraa 23v äitille ja 2v6kk typylle asustellaan vantaalla ja kaivattais hiekkis seuraa saat olla mikä ikänen tahansa ja lapsiluvulakaan ei mitään rajoiteita osote olis veeratakala@jippii.fi

Yhteistyössä