Hakutulokset

  1. C

    Kutsukortti(häät)

    Juu, sama asiahan se on. Mutta etenkin monet vanhukset loukkaantuvat näistä suorista pyynnöistä. Siksi ajattelen, että parempi morsiusparin hoitaa sit rahat pankkiin, ei pieni vaiva haittaa vaikka kätevämpäähän se suoraan tilille on.
  2. C

    Tyyny vajaa 2-vuotiaalle?

    Kyllä meillä on tyyny ollut aina. Vauvat ei käytä, mutta sit ku kaipaavat niin ompahan tarjota. Ja sellaisia lasten tyynyjä nykyisin, ei kovin korkeita. Vauvana oli vieläkin ohuempia.
  3. C

    kuinka monta äitiyspakkausta ootte ottaneet?

    2 ja 2 lasta on
  4. C

    Yves Rocher- mielipiteitä tuotteista!

    Mä en jaksa vaivautua kun kaupasta saa samaan hintaa saman tasosta. Eipä tartte tilailla.
  5. C

    Kaksi lasta pienellä ikäerolla, kolmas,kun esikoinen menee eskariin/kouluun?

    Mulla on pikkuveli 7v. nuorempi ja kyllähän hän aina vähän ulkopuolinen oli. Tosin me muut ollaan tyttöjä. Tosin kyllä esim. itse pyrin oleen aktiivinen meidän suhteen eteen, ettei jää ihan yksin pieni. :D
  6. C

    bi vai ei?

    Ylempi mun mielestä. Kyllä mäkin voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta en koe olevani bi
  7. C

    palapelin pariin pams!

    Pitäisköhän itekin taas koota yks? Just muutama viikko sit kokosin useemmankin :D
  8. C

    Onko muilla eilen ja tänään ollu sivu outo?

    ei mulla ainakaan
  9. C

    Voiko hillosta tehdä kiisseliä?

    Lisäämällä vettä ja perunajauhojako? Hyvä idea meinaan..
  10. C

    G: Mitä teette samalla kun imetätte?

    Mä katoin yleensä telkkaria.. :D
  11. C

    Kutsukortti(häät)

    Mun mielestä se tuntuu siltä, että häät vaativat pääsymaksun vaikkei kukaan sitä niin tarkoitakaan. Kyllä vieraat osaavat tuoda mukanaankin sen rahan ja samalla eivät joudu pähkäileen pitäiskö viedä jotain muuta sinne juhliin, jos rahat on kerran laitettu tilille.
  12. C

    Kertokaa nyt, että mikä hemmetti mua vaivaa!?

    Ehkä et vaan oo vielä valmis
  13. C

    Kutsukortti(häät)

    Mun mielestä rahaa on aina tökeröä pyytää jo kutsussa, mutta älä ainakaan laita valmiina tilinumeroa, se kalskahtaa tosi pahasti!
  14. C

    Oudot/hauskat/idiootit nimet kehiin

    No tää on kyllä vähän huvittava :D
  15. C

    valehteleeko tuo Vanhanen vai vainotaanko turhasta?

    Mitä se nyt selitteli?
  16. C

    Ja lohikäärme-jahtiin...

    Kuulostaa hauskalta :D
  17. C

    Lahja-apua! KIIRE!!!

    Järjestä kahden keskistä aikaa, eikös se ole hyvä ja halpa lahja?
  18. C

    Saako teidän mielestä..

    Totta kai saa! Pitäiskö seisoa tumput suorina? Lapsetkin yleensä tykkää haravoida.
  19. C

    äitiyspakkauksen toppapuku

    Tuolla ne on tallessa, huono käyttään kirppiksiä ym.
  20. C

    Kosmetiikkatuote, jota et vaihda?

    Mie vaihdan kaikkia sopivin väliajoin. :D

Yhteistyössä