Kosmetiikkatuote, jota et vaihda?

  • Viestiketjun aloittaja Itse vannon Kanebo38 nimeen, sitä en vaihda!
  • Ensimmäinen viesti
öö....voiteena ihan niveaa, meikkivoide ja puuteri max factoria, luomiväri,ripsari,huulikiilto vaihtelee näistä :dior,lancome,canebo ym.hiuslakka osis ja vahat..tukusta tilaan kaikkia merkkiä niin en jaksa käydä kattoo
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
Mary Kay, siitä en luovu
Minulla on näistä nyt se 3in1, kasvovoide sekä silmänympärysvoide ollut pari viikkoa käytössä, enkä ole yhtään vakuuttunut. Ei taida vain sopia minun iholleni. Harmittaa että tuli ostettua.
 
vieras
Useamman purnukan olen ostanut Maybellinen Dream Matte Moussea. Lisäksi olen ihastunut Dermoshopin kasvojenpuhdistusaineisiin ja kasvovoiteeseen. Nimiä en juuri nyt muista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei ole sellaista tuotetta minulla, mutta kertokaa miten tuo mainitsemanne ripsiväri lähtee pois? Se on helppo ja hyvä laittaa, mutten osaa vieläkään sitä poistaa.
Riittävän kuuma vesi, annat vähän aikaa muhia silmillä ja sen jälkeen puristat ripset etusormen ja peukalon väliin ja vedät ripsarit pois. Ripset eivät kärsi. Tai riittävän kostea sauna, irtoaa lähes itsestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näköjään kanebo-fani :):
Samoin, myös mulla Kanebo 38 ripsari on ehdoton, minkä lisäksi saman firman meikkipuuteri.
Sama täällä, mutta ripsarista mulla on se pidentävä versio. Mun mielestä valkoinen putkilo oli kivemman näköinen kuin se musta, aivan niin kuin sillä olisi merkitystä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei ole sellaista tuotetta minulla, mutta kertokaa miten tuo mainitsemanne ripsiväri lähtee pois? Se on helppo ja hyvä laittaa, mutten osaa vieläkään sitä poistaa.
Pesen ensin silmät lämpimällä vedellä ja odottelen hetken, sitten irtoilee ihan hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riittävän kuuma vesi, annat vähän aikaa muhia silmillä ja sen jälkeen puristat ripset etusormen ja peukalon väliin ja vedät ripsarit pois. Ripset eivät kärsi. Tai riittävän kostea sauna, irtoaa lähes itsestään.
Tämän neuvon olen kuullut ennenkin, mutta tuntuu, etten tohdi nyhtää olemattomia ripsiäni, pitääpä kokeilla kuitenkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Pesen ensin silmät lämpimällä vedellä ja odottelen hetken, sitten irtoilee ihan hyvin.
Kuuluuko se irtoilla ikäänkuin liuskoina? Kun tuntuu, että se vaan pyörii silmien ympärillä, jos ylipäätän irtoaa rispistä :ashamed:
Mulla irtoilee sellaisina palasina tai liuskoina, eikä tarvitse edes nyhtää, hellästi pystyy irrottelemaan. Mutta sitten ei onnistu, jos yrittää irrottaa heti silmien kastelun jälkeen.
 
Vinkdink
Got2be smooth and chic hiuslakka (tuoksuu vaan niin ihanalle), Lumene natural code ripsiväri (jättää ripset ihanan luonnollisiksi), Adidas deodorantti (pitää hien poissa, muut ei tehoa mulle ollenkaan)
 
iutti
i.d. mineralsin meikkipuuteri, eka purkki tosin vasta menossa (kestänyt kaksi vuotta lähes päivittäisellä käytöllä!) enkä tiiä mistä sitä Suomessa sais lisää... ostin Norjasta.

Diorin huulipunat ei kuivata, ei tuoksu eikä ärsytä mun huuliani kuten melkein kaikki muut punat. Tosin ovat ihan sikamaisen kalliita.

Punaista kulmaväriä mä löydän vain Body Shopista tai Make Up Barista.
 

Yhteistyössä