Hakutulokset

  1. C

    sun ja mun rahat

    Kirjoitin tilanteestani ensi sijassa siksi, että kiinnosti muiden mielipiteet. En mä itsekään ole täysin tyytyväinen tähän meidän systeemiin, mutta en ehdottomasti vaadi, että mulla pitäis olla tasan tarkkaan kaikki mitä miehelläkin. Oon iloinen tavallaan, että niin moni teistä on sitä mieltä...
  2. C

    sun ja mun rahat

    Harrastuksista sen verran, että miehellä nimenomaan on eräs melko paljon rahaa vievä harrastus. Sen johdosta se osin reissaakin kavereineen, ja eipä niillä kaikilla kavereillakaan ole tyttöystäviä tai vaimoja näillä reissuilla mukana! Tilanne ja harrastus oli olemassa jo ennen kuin yhteen...
  3. C

    sun ja mun rahat

    Miksi monet teistä tuntuu ajattelevan, että lapsesta aiheutuvat kustannukset ois sitten yksin mun vastuulla? Nimittäin enhän mä kuitenkaan mistään YKSIN vastaa nytkään, vaan kyllä mies mukisematta osallistuu kodin yhteisiin hankintoihin. Eli ei mun kuitenkaan koskaan ole mistään yhteisistä...
  4. C

    sun ja mun rahat

    Aikas yksimielisiä näytätte olevan sen suhteen, että meillä on tilanne rahojen suhteen ihan päin honkia.. Mä en aluksi tajunnut, että näin kävisi. Ennen avioliittoa mun mielestä oli ihan ok, että kummallakin oli omat rahat. Kuitenkin käytiin töissä molemmat ja vuokra oli kohtuullinen (650e)...
  5. C

    sun ja mun rahat

    Tavallaan mä ymmärrän miestäni, jossain määrin. Hän on itse tehnyt kovasti töitä rahojensa eteen, joten totta kai hänellä on niistä oikeus myös nauttia eli siis esim. matkustella ja ostaa tavaroita ja vaatteita itselleen. Ei hänelläkään olisi mihinkään matkoihin varaa, jos hänen pitäisi maksaa...
  6. C

    Viekö raskausarvet

    Mulla on raskausarpia, vaikken raskaana ole vielä koskaan ollutkaan. Johtuvat siitä, että paino on vaihdellut jo pitkään melko runsaastikin, välillä ollut 10kg enemmän kuin nyt ja välillä taas 10kg vähemmän.. Eli iho päässyt venymään. Ei oo kuitenkaan koskaan arvet miestä haitanneet, enkä tiedä...
  7. C

    sun ja mun rahat

    Onko kellään sama tilanne, että avioliitosta huolimatta on tiukka jaottelu sun ja mun rahoihin? Periaatteessahan toi ois ihan ok, jos kummallakin on suurin piirtein samat tulot ja menot. Meillä mies tienaa kuitenkin hemmetin paljon enemmän (joku 4000e brutto) kuin minä (1800e brutto). Ongelmia...

Yhteistyössä