Hakutulokset

1. N

Kenen lapset on ollu alle 3500g syntyessään? pituus ja rv? poltitko odotusaikana tupakka?

poika oli 3160g , 51,5cm ja rv 40+1... en polttanut raskausaikana
  2. N

opiskelu vai lapsi? apuva?

Kiitos... Minä jätin koulun kesken jo sillon kun poika ilmoitteli tulostaan, enkä halunnut sitten enää jatkaa samaa alaa, joten aloitin uuden ja nyt taas kammottavasti meitä molenpia kuumeiluttaisi pieni vauveli :D pitääpä isännän kanssa jutustella aiheesta... 24 päivä poistetaan kierukka jos...
  3. N

opiskelu vai lapsi? apuva?

Tämä on sellainen asia, missä ei ehkä kannattaisi kuunnella toisten mielipiteitä, mutta teidän mielipiteenne haluan kuulla. Ollaan nuori uusioperhe, minä olen 1,5v pojan yh äiti... avomiehen kanssa oli puhetta aikaisemmin että lasta yritetään sitten kunhan opiskelut loppusuoralla (nyt käyn...
  4. N

Hyviä, positiivisia synnytyskokemuksia, kertokaa!

Supparit alko 39+5, tasasen epätasaseen. Sairaalaan änkesin sitten seuraavana päivänä oksennellen (luulin et oli vaan raju mahatauti :laugh: ) Siellä sitten tarkisteltiin että joo, pari senttiä auki... Lääkäri sano et aamulla kotiin, aamulla sitten tulikin toinen lääkäri, tuikkasi tipan käteen...
  5. N

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

Painoa tuli pojalta 30 kg ja poika painoi syntyessään 3160g ja syntyi viikoilla 40+1... noista jäljellä vielä 16 kg

Yhteistyössä