Hakutulokset

  1. O

    Yläkerrassa "norsulauma"

    Ollaan nyt kuukausi asuttu uudessa kodissa, ihana koti onkin :) Yksi suuri miinus kuitenkin on yläkerrassa asuva perhe joiden lapsilla ei ilmeisesti ole mitään rajoja koska aivan järkyttävää kolinaa, pauketta ja kiljumista ym. kuuluu (ja lujaa kuuluukin) aamusta iltaan, välillä jopa puolilta...
  2. O

    Tampere lisä

    Olenko ymmärtänyt täysin väärin jotta se lakkautetaan huhtikuussa?
  3. O

    Ulosotto

    minulle pitäisi tulla ulosoton kautta elatuksia 1050? ja tänään sit tulikin tilille n.26? sieltä.. soitin sitten sinne ja sanoivat että ilmeisesti on tämä velallinen ollut sairaslomilla ja palkasta ei sen takia tuon enempiä ole saatu mitattua. Kyseli sitten tämän exäni vanhempien omaisuuksia...
  4. O

    Photoboxista digikuvat?

    Onko kukaan tilannut Photoboxin kautta digikuvia? Onko luotettava palvelu?
  5. O

    Taas elatuksista...

    Elikkäs jos ulosottomies käy esim huomena miehen palkasta nappaamassa niin tuleekohan se mulle samantien? muoks. miten hemmetissä puhun vieläkin miehestä :kieh: tarkoitin EX.
  6. O

    Atk nerot huom!

    Mulla katos mozillasta yhtäkkiä osoiterivi kokonaan... Miten ihmeessä saan sen takasin?? :ashamed:
  7. O

    Naamakirjasta....

    Antaa seuraavaa tekstiä kun yritän kirjautua: Facebook-kirjautuminen Käyttäjätili ei käytettävissä Käyttäjätilisi on hetkellisesti poissa käytöstä huoltotöiden takia. Sen pitäisi olla taas käytettävissä muutaman tunnin kuluttua. Pahoittelemme. Toimiiko kellään muulla?
  8. O

    Elatuksista...

    Lasten isällä on lokakuusta asti elatukset maksamatta ja vein loka-, marras- ja joulukuun rästit ulosottoon. Hän ilmoitti viime viikolla että nyt perjantaina olisi ne sinne maksanut. Kuinkahan pian ne tulee ulosotosta mun tilille? Tuskinpa on hoitanut mutta toivossa on hyvä elää :/
  9. O

    Jeee!

    Tää mamma pääsee ekan kerran 2 vuoteen ulos ihan itsekseen! :xmas: Kiinnosti varmaan kiviäkin mutta pakko hehkuttaa :D
  10. O

    1kk unille..

    Millähän ihmeellä tuon pikkuisen saisi jo nukahtamaan että pääsis itsekkin unille kun on taas kuitenkin aamusti aikainen herätys kun 1-v herää ja muutenkin pitäis jaksaa pitkin yötä heräillä hoiteleen molempia poikia vuorotellen... ei o taas heleppoo ei.. :/ Syliin on tässä yön mittaan jo...
  11. O

    Matikkanerot huom!!

    Eipä riitä mun matikkapääni laskemaan seuraavaa elikkäs jos joku matikkanero osaisi auttaa :D Montako neliötä on 160x236 kokoinen matto? :saint:
  12. O

    Mietin vaan...

    Mistä ihmeesti revin voimia kestää huominen kun lasten isi tulee tapaamaan poikia :|
  13. O

    1-vuotiaalla ihme "finni" poskessa...

    Huomasin tuossa aamusti että hälle on ilmestyny ison finnin näköinen paise poskeen mikä punottaa ympäriltä, muualla ei oo mitään nyppynäppyjä. Mikähän ihme tuo voisi olla? :o
  14. O

    Tampere mattopesula..?

    Onko kellään vinkkejä mistä treelta löytyisi edullinen mattopesula mikä hakisi,pesisi ja toisi matot?
  15. O

    Nordean tiliote..?

    lähettääkö nordea enään ollenkaan paperilla tiliotteita? en oo piiiitkään aikaan saanut :/
  16. O

    Isi kävi poikia tapaamassa...

    Pakko purkautua tänne... Ahdistaa niin prkleesti kun lasten isi kävi poikia tapaamassa tänään ja pelkkä sen ihmisen läsnäolo saa mut voimaan pahoin :| Ja sitten vielä se sen uusi tyttöystävä soittelee ja utelee että miten tapaaminen menee ja kun tämä lasten isi vielä hälle lähettelee pojista...
  17. O

    Lastenhoitoapuja...??

    Vinkkejä mistä kannattaisi kysellä (ei mll)? Molemmat lapsukaiset flunssassa ja nyt myös itse. Meinaa vaan voimat loppua kesken ja apuja ei löydy mistään..
  18. O

    pikkuiset flunssassa...

    Onko muilla ollut flunssaa perheessä ja kauanko on kestänyt? Meillä 1v sairastellut jo 4viikkoa ja 3viikkoinen poju on viikon verran ollu jo räkätaudissa :( tuntuu ettei loppua näy...
  19. O

    sukunimestä..

    Olen kahden lapsen yh ja olen ottamassa tyttönimeni itselleni taas takaisin kun ero astuu vihdoinkin virallisesti ensi viikolla voimaan :) Mietin että onko minun mahdollista yksinhuoltajana ottaa myös lapsilleni oma sukunimeni käyttöön ilman isänsä suostumusta?
  20. O

    Tohvelisankari

    Onko kukaan tuolta tilannut?

Yhteistyössä